logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > OSHEE zachęca do czytania dzieciom
04.11.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

OSHEE zachęca do czytania dzieciom



Marka OSHEE przyłączyła się do kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”, zachęcającej dzieci i rodziców do wspólnego czytania. W listopadzie w sklepach pojawi się woda OSHEE Kids, która uzyskała pozytywną opinię Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, a 5% zysku z jej sprzedaży zasilać będzie konto Fundacji ABC XXI – organizatora kampanii.

OSHEE Kids jest to woda źródlana skierowana do najmłodszych konsumentów. Zawiera ona małe ilości składników mineralnych i jest przeznaczona do codziennego spożywania przez dzieci od pierwszych miesięcy życia (jako dodatek do herbatek ziołowych, mleka  czy domowych zup). Butelka ma pojemność 250 ml, a jej konstrukcja ma ułatwić korzystanie przez najmłodszych, zaprojektowano także skierowane do nich etykiety.

Dzięki środkom ze sprzedaży wody Fundacja uzyska dofinansowanie na dalsze prowadzenie swoich działań, do których należy promocja czytelnictwa  m.in. poprzez organizację wydarzeń czytelniczych konkursów literackich, tworzenie Złotej Listy polecanych do czytania dzieciom książek oraz kolekcji pereł literackich dla dzieci. Edukacyjne działania Fundacji kierowane są także do dorosłych. Dotyczą one rozwoju emocjonalnego i umysłowego dziecka i prowadzone są w formie wykładów, warsztatów oraz kursów on line na Internetowym Uniwersytecie Mądrego Wychowania.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek