logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Opalenizna z tostera
03.07.2011
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Opalenizna z tostera



Młoda dziewczyna wkłada głowę do gofrownicy. Kolejna wsuwa dłonie do wnętrza tostera. Inna pieczołowicie przypieka sobie ręce żelazkiem, uważnie oglądając swoją czerwoną i przypieczoną skórę.

„Indoor tanning isn’t pretty” („Sztuczna opalenizna nie jest ładna”) – głosi hasło kampanii przygotowanej na zamówienie Kanadyjskiego Stowarzyszenia Dermatologicznego. Zrealizowany w jej ramach spot reklamowy przygotowała agencja McMillan z Ottawy. Pod koniec czerwca emitowany był w kanadyjskiej telewizji.

Celem tej i dziwnaj i drastycznej kampanii jest uświadomienie społeczeństwu, jak szkodliwe i nieestetyczne może być korzystanie z solarium. CDA podkreśla fakt, że miłośnicy sztucznej opalenizny nie tylko przedwcześnie się starzeją, ale są też znacznie bardziej narażeni na wystąpienie nowotworu skóry, w tym szczególnie niebezpiecznego czerniaka złośliwego. Ryzyko to wzrasta, gdy korzysta się z solarium przed trzydziestym rokiem życia.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych – według statystyk CDA, 70% klientów solarium to kobiety w wieku 17-29 lat. Na groźne konsekwencje sztucznego opalania szczególnie narażone są nastolatki, osoby o jasnej skórze z tendencją do występowania piegów i pieprzyków oraz te, u których w rodzinie wystąpił przypadek nowotworu skóry.
M. Czerwińska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek