logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  06.09.2010

Onkologiczna odsłona akcji „Leczyć po ludzku”



Dzisiaj rozpoczęła się kolejna część akcji społecznej „Leczyć po ludzku”, organizowanej przez „Gazetę Wyborczą” oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Partnerem cyklu jest firma farmaceutyczna Sanofi Aventis. Tym razem działania i cykl w „Gazecie” poświęcone są onkologii.

Od poniedziałku, 6 września, w „GW” codziennie będą ukazywały się reportaże, porady i rozmowy związane z nowotworami i ich leczeniem. Czytelnicy dowiedzą się z nich m.in., skąd się bierze rak i jak z nim walczyć, co pomaga chorym, a co utrudnia wyzdrowienie, czy polska onkologia jest na światowym poziomie, ile kosztuje leczenie raka za granicą oraz jak zaoszczędzić czas spędzany w poczekalniach w centrach onkologii. „Gazeta” przedstawi również prawdziwe historie osób chorych na raka oraz wypowiedzi lekarzy.

Dziś „Gazeta” opublikowała 10 rad, jakie daje reżyser filmowy Krzysztof Krauze wszystkim, którzy dowiedzieli się, że chorują na raka. Jutro będzie można znaleźć artykuł o skali zachorowań na nowotwory w Polsce oraz reportaż o raku jądra, który w Polsce wykrywany jest zdecydowanie za późno.

W czwartek, 9 września, razem z „GW” ukaże się poradnik „Choroba nowotworowa i co dalej”, w którym znajdą się opisy metod leczenia raka, porady na temat badań profilaktycznych oraz wskazówki, jak zdobyć pieniądze na leczenie i jak radzić sobie ze stresem spowodowanym przez chorobę.

Wszystkie artykuły związane z „Leczyć po ludzku – onkologia” będą dostępne na stronie internetowej www.Wyborcza.pl/leczyc , na której można znaleźć również publikacje z poprzednich edycji akcji.

Nowy etap akcji „Leczyć po ludzku” potrwa do 17 września. Akcja jest promowana w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w radiu (Radio Złote Przeboje, Polskie Radio, RMF FM) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek