logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Olszewska i Biedroń wyróżnieni przez Brief
04.11.2015
Tematy: Wydarzenia

Olszewska i Biedroń wyróżnieni przez Brief



Podczas gali odbywającej się 28 października z okazji 16. urodzin magazynu Brief wręczone zostały wyróżnienia Ludzi Roku Briefu 2015. Celem corocznych wyróżnień jest uhonorowanie osób, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym, jak również te, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju.

Wyróżniona tytułem Człowieka Roku Briefu 2015, za stworzenie jednej z najsilniejszych polskich marek, będącej wizytówką kraju, została Solange Olszewska. Pełniła ona w latach 2008 – 2015 funkcję Prezesa Solaris Bus & Coach. Tytułem Człowieka Roku Brief for Poland uhonorowany został Robert Biedroń, za świadome i skuteczne zarządzanie miastem i budowanie silnej marki Słupska.

W tym roku po raz pierwszy czytelnicy mieli możliwość wyboru Człowieka Roku. Tytuł Człowieka Roku Czytelników Briefu 2015 został przyznany Tomaszowi Pruszczyńskiemu, założycielowi i prezesowi zarządu SARE S.A., technologicznej spółki dostarczającej zaawansowane rozwiązania z zakresu komunikacji i marketingu w internecie.

Zwycięzcy pozostałych kategorii:

Człowiek marketingu i sprzedaży: Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu, Play; za zrozumienie produktu i jego doskonalenie oraz za budowanie strategii marketingowej, dzięki której sieć komórkowa Play zwiększyła swój udział na rynku sieci komórkowych i poprawiła wynik finansowy o ponad 50 proc. rok do roku.

Człowiek mediów: Michał Brański, Krzysztof Sierota i Jacek Świderski, właściciele, Wirtualna Polska; za konsekwencję w działaniu i budowanie biznesu, jako sukces jury wskazało m.in. wykreowanie takich serwisów jak Wrzuta, Kafeteria, Pudelek. 

Człowiek reklamy: Tomasz Bagiński, dyrektor kreatywny, Platige Image; za realizację krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy kosmicznej Rosetta, zleconego przez Europejską Agencję Kosmiczną. Twórca filmu, od wielu lat związany ze studiem animacji Platige Image, znany jest z takich produkcji, jak „Animowana historia Polski”, „Katedra” czy „Sztuka Spadania”.

Człowiek Public Relations: Grzegorz Szczepański, CEO, Hill & Knowlton Strategies; za prowadzenie jednej z najskuteczniejszych agencji public relations w Polsce, obsługującej takie firmy, jak Microsoft, Facebook, Spotify czy Żywiec Zdrój. Twórca i prezes zarządu agencji BCA, która w 2001 r. okazała się najbardziej utytułowaną agencją public relations na świecie w konkursie Golden World Awards. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec, gdzie przeprowadził proces rebrandingu firmy, a także w Banku Pekao SA, gdzie odpowiedzialny był za proces komunikacji towarzyszący fuzji prawnej banków Pekao SA i BPH SA.

Menedżer marketingu miejsc Brief for Poland: Wadim Tyszkiewicz, prezydent Nowej Soli; za sprawne rządzenie Nową Solą, nieprzerwanie od 2002 r. Za kadencji prezydenta Tyszkiewicza bezrobocie spadło w zarządzanym przez niego regionie z 42 do 12 proc. W kolejnych wyborach prezydenckich jego poparcie jest bliskie 90 
proc. W 2012 r. otrzymał wyróżnienie Syzyf Roku przyznawane przez Kongregację Przemysłowo-Handlową Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej. Nagroda została przyznana za działalność na rzecz rozwoju gospodarki w swoim regionie.

Gwiazda reklamy: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, szefowie kuchni; za role w popularnych kreacjach tworzących trzyletnią kampanię wizerunkową Lidla 

Człowiek rozwoju przedsiębierczości kobiet w Polsce: Joanna Pruszyńska-Witkowska, inicjatorka projektu Znane Ekspertki; za realizację inicjatywy Znane Ekspertki, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych. Od niemal 20 lat związana z branżą komunikacji, jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations, a także właścicielką agencji Headlines Porter Novelli.

Projekt komunikacji marketingowej: Idea Bank za kampanię „Można? Można. Można też inaczej…”; za innowacyjne wsparcie dla firm oraz za zintegrowaną kampanię promocyjną.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek