Okrutne trójki
Polscy hodowcy znęcają się nad 18 milionami kur niosek. „Czujesz dumę?” pyta Michał Piróg w kampanii przeciwko przemysłowej hodowli kur. Odnosząc się to wartości dumy narodowej i tolerancji zwraca uwagę na okrutny los kur. Jeśli jajko ma na skorupce symbol "3" oznacza to, że kura, która je zniosła żyje w za ciasnej klatce, ma połamane skrzydła, przycięty dziób, nie ma dostępu do światła słonecznego.
Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej przesuwającym termin wprowadzenia unijnej dyrektywy dotyczącej powiększenia klatek, w których żyją nioski. Nie jest to powód do dumy. Kampania ma zachęcić Polaków, aby dokonywali bardziej świadomych wyborów zarówno podczas wielkanocnych zakupów, jak i na co dzień, i nigdy nie kupowali jajek z symbolem "3".
Więcej informacji: www.ferma.viva.org.pl
Spot emitowany jest w internecie, niebawem będzie też w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście. Przygotowane są reklamy prasowe i akcja reklamowa w mediach społecznościowych. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała Big Idea, dział ATL agencji IQ Marketing, film wyreżyserował Jarosław Dubaniewicz, za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny World Video.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik