Kobieta przechyla kieliszek z winem, jednak płynu, zamiast ubywać, przybywa. Po chwili trzyma w ręku pełne naczynie. Chłopak powoli porusza szczękami, by niespodziewanie wyjąć z ust nienaruszonego pomidora Filmy w podobnym stylu, z udziałem różnych ludzi i różnych produktów żywnościowych, można zobaczyć na stronie face-your-food.org.
"Do you ever stop to think about where your food comes from?" (Czy zastanawiasz się, skąd pochodzi twoje jedzenie?) – pytają nadawcy kampanii, działacze Fairfood International. Jeśli tak, może warto przyjrzeć się jeszcze raz konsumowanej żywności, tym razem biorąc pod uwagę sposób jej wyprodukowania – takie jest przesłanie akcji pod hasłem „Face your food”. Kampanię współtworzą jej odbiorcy – internauci zachęcani są do nagrywania filmów przedstawiających jedzenie przez nich świadomie wybranego produktu. Nagrania umieszczane są potem na stronie www akcji, gdzie pokazane będą od końca, w zwolnionym tempie. W ten sposób Fairfood International chce skłonić konsumentów do refleksji na temat pochodzenia zawartości ich lodówek i do kupowania produktów fair trade.
Fairfood International to organizacja z siedzibą w Holandii, mająca swoje filie w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Jej działalność skierowana jest do międzynarodowej społeczności. Działacze promują ideę sprawiedliwego handlu jako sposobu na walkę z głodem oraz doradzają firmom chcącym wprowadzać produkty fair trade. Akcje informacyjne prowadzone są w internecie, przede wszystkim na portalach społecznościowych.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi