logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Finlandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.05.2012

Oklaski dla hokeistów i kobiet



Wystarczy klasnąć w dłonie by wesprzeć chore kobiety.

Aplauz widowni na otwarciu Mistrzostw Świata 2012 w hokeju na lodzie był wielki i entuzjastyczny. Blisko 30.000 osób klasnęło w dłonie jednak nie tylko po to, by dać wyraz swojemu uznaniu dla graczy, ale także, by wesprzeć kobiety jednoczące się pod znakiem różowej wstążki. 

Rozpoznawana na całym świecie wstążka jest międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi i budowaniem świadomości na temat choroby. Wypromowana przez liczne organizacje, firmy i celebrytów obiegła świat, stając się nieodzownym emblematem akcji dotyczących nowotworu piersi. Znaleźć ją można również w spocie reklamowym fińskiego stowarzyszenia Roosa Ribbon zatytułowanym ”A Big Hand To Our Women” (Wielki aplauz dla naszych kobiet), który dąży do pozyskania funduszy niezbędnych do realizacji kampanii prewencyjnych, badań, leczenia i opieki pooperacyjnej.

W osiągnięciu celów fińskiej Różowej Wstążki przyszła z pomocą agencja McCann Worldgroup z Helsinek, która międzynarodowy symbol przeszczepiła na rodzimy grunt. Słowo roosa w języku fińskim oznacza nie tylko kolor różowy, ale jest również kobiecym imieniem, którego święto obchodzi się 4 maja – dokładnie w dniu, na który przypadło otwarcie tegorocznych Mistrzostw Świata elity w hokeju na lodzie pod patronatem Finlandii i Szwecji. Twórcy spotu, zgrabnie łącząc informacje i fakty, zainspirowali się oklaskami widowni podczas inauguracji tej wielkiej imprezy sportowej i stworzyli system uiszczania darowizn poprzez klaskanie w dłonie – jedno klaśnięcie to równowartość jednego euro.

Mimo że połączenie choroby i hokeja na lodzie w pierwszej chwil może sprawiać wrażenie wymuszonego, pomysł jest błyskotliwy w swojej prostocie, pełen pozytywnej energii i bardzo efektywny. Zamieszczenie spotu m.in. na Facebooku oraz w popularnym serwisie internetowym Vimeo, umożliwiającym oglądanie i udostępnianie plików filmowych, sprzyja dotarciu do dużej liczby odbiorców gotowych do aplauzu.
Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
A Big Hand To Our Women
Czas:
2012.5.4
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
Pink Ribbon (Roosa Ribbon)
Media:
Internet
Wykonawca:
McCann Worldgroup (Helsinki)
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy , Kobiety chore na raka piersi i ich bliscy
Hasło kampani:
A Big Hand To Our Women (Wielkie oklaski dla naszych kobiet)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Jak w czterech prostych krokach nauczyć dziecko bezpiecznego zachowania na drodze?


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


  • 19.05.2022

    Z punktu widzenia psa przewodnika


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek