„Chciałbym przestać palić, ale tata mi nie pozwala”; „Palę, ale tylko w obecności ojca”; „Kiedy zapaliłem pierwszego papierosa? Nie wiem, musiałbym zapytać taty” – wyznają dzieci. Choć zasmucone siedzą przy popielniczkach wypełnionych niedopałkami, nie one jednak wypaliły ich zawartość.
Kampania, przygotowana przez agencję Jung von Matt/Elbe z Hamburga dla Deutsche Kinderkrebsstiftung, ma informować rodziców, szczególnie ojców, o konsekwencjach palenia tytoniu w obecności dzieci. Bierne palenie, czyli wdychanie dymu z wyrobu tytoniowego używanego przez inną osobę, powoduje te same problemy zdrowotne co palenie bezpośrednie – w tym raka płuc czy choroby układu krążenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up