logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  07.11.2013

Ogniem, niedźwiedziem i walcem, a potem do czarnej dziury

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Wiadomość zostaje podpalona przez ogień skierowany ze statku kosmicznego, zjedzona przez niedźwiedzia, który z kolei zostaje poćwiartowany przez szefa kuchni. Zaś to, co zostaje ze zwierzęcia, jest zmiażdżone przez walec. Resztki zostają wyrzucone przez katapultę do czarnej dziury. Na koniec pojawia się informacja: „Kiedy dajesz nam wskazówkę, nie zostawiasz żadnego śladu”.

Zastosowania takich środków nikt by się nie spodziewał. Teraz zgłaszający szczegóły przestępstwa mogą być pewni, że ich tożsamość pozostanie nieujawniona. Crime Stoppers pokazują, że zrobią wszystko, aby tak się stało. W pierwszym spocie tożsamość osoby, która wysłała smsa, że Jake sprzedaje narkotyki, jest chroniona na wszelkie możliwe sposoby. Na początku pojawia się pytanie: „Jak daleko posuną się Crime Stoppers, żeby ukryć Twoją tożsamość?”. Odpowiedź jest krótka: „Tak daleko”. Sms o przestępstwie spotykają opisane wyżej losy. W drugim filmie kartka z imieniem osoby dostarczającej wiadomość o nielegalnej broni zostaje zgnieciona, polana benzyną, podpalona, rozgnieciona nogą słonia…

Osoby, które mają informacje o jakimś przestępstwie lub zbrodni, mogą bez obaw zgłosić się do Crime Stoppers, organizacji, która nie wykorzysta ich danych osobowych, dzięki czemu osoby pomagające nie będą zaangażowane w rozwój dochodzenia. Crime Stoppers współpracuje ze społeczeństwem, policją i mediami, pracuje 24 godziny w każdy dzień tygodnia.

Kampanię zleconą przez Toronto Crime Stoppers zrealizowała agencja reklamowa DDB z Toronto.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Fire-elephant-pumpkin-zombies-bomb-ninjas-button; Alien-bear-chef-steamroller-catapult-blackhole
Czas:
2013.10.11 - 2013.11.12
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Toronto Crime Stoppers
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DDB (Toronto)
Adresaci:
Świadkowie przestępstw, osoby posiadające informacje o przestępstwach





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek