logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Odwrócony efekt domina
31.12.2012
Tematy: Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna

Odwrócony efekt domina

Your browser does not support the video tag.


Dobrze znany efekt domino został w tej kampanii odwrócony. Kostki, zamiast spadać, jedna za drugą się podnoszą. Efekt domino, zazwyczaj używany w celu ukazania destrukcyjnego wpływu jednego drobnego wydarzenia, został wykorzystany jako metafora pozytywnej zmiany.

Przyczynić się może do niej niewielkim gestem każda osoba, wspierając finansowo L’Oeuvre Léger (nazwa pochodzi od nazwiska założyciela). Misją tej kanadyjskiej charytatywnej organizacji założonej przez Paula – Émile Léger (arcybiskupa Montrealu a potem kardynała w Kościele Katolickim) ponad 60 lat temu jest pomoc rodzinom w potrzebie, młodym ludziom z ulicy oraz osobom w podeszłym wieku.  Działa ona w Kanadzie oraz w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji. Organizacja, jako jedna z pierwszych, realizowała idee mikrokredytów, zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.

Kreacja przedstawia działalność organizacji za pomocą animacji wyłaniającej się z rysunków na kostkach domino. Dyrektor kreatywny kampanii – Martin Gosselin – którą przygotowała agencja Ogilvy Montreal, wyjaśnił, że intencją twórców było uświadomienie ludziom, czym zajmuje się organizacja, unikając jednak przedstawienia nędzy i cierpienia.

Ewa Witkowska



Nazwa kampanii:
Domino
Czas:
2012.11.8 - 2012.12.10
Nadawca:
L’Oeuvre Léger
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ogilvy Montreal
Adresaci:
Osoby dorosłe





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek