Publikacja pt. „Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego” jest propozycją wspólnych standardów, jak odpowiedzialnie przygotować i przeprowadzić działania z zakresu marketingu społecznego.
Dokument zawiera definicje związane z obszarem marketingu społecznego, omawia także po kolei etapy tworzenia kampanii społecznej (definiowanie problemu społecznego, rozpoznanie rynku (badania), strategia marketingowa, planowanie działań, monitoring i ewaluacja, wdrożenie). Materiał, skierowany do realizatorów przyszłych kampanii społecznych, ma pomóc w tworzeniu skutecznych kampanii.
Fabryka Komunikacji Społecznej, agencja specjalizująca się w marketingu społecznym, przygotowała tę publikację w ramach wdrażania strategii CSR, dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP). Więcej informacji znajduje się na platformie marketingspoleczny.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie