logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  13.01.2017

Odpowiedzialność DPD w roku 2016



Na początku 2016 roku DPD group ogłosiła międzynarodową strategię w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, Driving Change. Program obejmuje działania mające na celu wsparcie lokalnych społeczności, promowanie przedsiębiorczości, działań na rzecz środowiska naturalnego oraz przyjaznej logistyki miejskiej.

DPD dąży do tego, aby każda paczka została doręczona bez szkody dla środowiska naturalnego. Celem DPDgroup jest zredukowanie poziomu CO2 przed 2020 r. o 10% na każdą paczkę. Grupa dba także o jakość swojej floty samochodowej, gdyż nowsze pojazdy charakteryzują się niższą emisją spalin. Temu celowi służy także przyjęty w firmie ekologiczny model prowadzenia biur, oparty na ograniczaniu zużycia wody i energii oraz recyklingu odpadów.

Drugi rok z rzędu firma realizuje we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom projekt „List do świętego Mikołaja”. W grudniu br. pracownicy DPD sfinansowali gwiazdkowe prezenty już dla setki dzieci z ośmiu domów dziecka w Łodzi, Przemyślu i Mrągowie. Wiosną 2016 r. DPD Polska, także we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, uruchomiła pilotażowy program „Kierunek Samodzielność”, adresowany do młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych, uczącej się w ostatnich klasach szkół ponadgimnazjalnych. W ramach projektu zdolni uczniowie mogli ubiegać się o dofinansowanie do kursów pomagających zrealizować ich plany zawodowe.

W 2016 r. DPD była partnerem logistycznym akcji „ReZimy Dobrem” youtubera Rezigiusza, który całkowity dochód przeznaczył na budowę integracyjnego placu zabaw przy Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka. Firma kontynuuje także współpracę z Lubelskim Hospicjum dla dzieci im. Małego Księcia oraz prowadzi liczne zbiórki pieniężne i pomoc rzeczową dla najbliższych społeczności. Wsparła również amatorskie kluby sportowe w miejscach, w których prowadzi działalność, a także brała udział w akcji Latarnik Polski Cyfrowej nakierowanej na podnoszenie umiejętności obsługi komputerów w grupie wiekowej 50+.

Postulat „Innowacyjna przedsiębiorczość” polega na kształtowaniu ducha przedsiębiorczości w firmie i poza nią. DPD Polska nawiązała w tym roku partnerstwo z Fundacją Nowych Technologii, organizatorem konkursu naukowego E(x)plory. Program E(x)plory jest inicjatywą wpierającą utalentowaną młodzież w realizacji innowacyjnych projektów naukowych oraz promującą ich osiągnięcia na arenie międzynarodowej. DPD zapewnia logistykę instalacji festiwalowych i jest fundatorem jednej z nagród.

Firma realizuje obecnie pilotażowy projekt „DPD Wspiera to”, polegający na współpracy z platformą crowdfundingową wspieram.to. Jako partner logistyczny chce ułatwiać start ciekawym projektom biznesowym, społecznym lub kulturalnym. Beneficjentem projektu była m.in. Fundacja Uniwersytet Dzieci.

DPD nawiązała w tym roku współpracę z firmą Efektum, której pracownicy – osoby niepełnosprawne – wspierają ją jako konsultanci Conract Center. Współpraca ze spółką otwiera przed nimi szanse rozwoju zawodowego i materialnego


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek