W e-booku „Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym” przygotowanym przez Instytut Fundraisingu opisano, jak organizacje mogą przekonać firmy do współpracy wykorzystując obecne trendy i preferencje konsumentów – odpowiedzialne kupowanie.
Marketing społecznie zaangażowany (cause related marketing, CRM) to połączenie celów ekonomicznych firmy z celami społecznymi. Według danych z 2014 roku z Raportu „Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study”, 91% konsumentów chętniej wybiera produkt, którego zakup pomaga akcji charytatywnej. Te dane pokazują, że konsumenci oczekują od firm zaangażowania w akcje społeczne i charytatywne. Ta informacja to znaczący powód dla firm do nawiązania stałej współpracy z NGO. Fundraiserzy muszą jednak znać te dane, aby z nich korzystać podczas rozmów z firmami. Twarde argumenty biznesowe szybciej przekonają Marketing Managera do podpisania umowy z fundacją, niż samo przedstawienie potrzeb organizacji – takie argumenty można znaleźć w bezpłatnym e-booku przygotowanym przez Instytut Fundraisingu.
Publikacja informuje też o tym, jak przygotować długofalową ofertę współpracy dla firm oraz podaje informacje dotyczące segmentacji konsumentów ze względu na ich specyficzne motywacje i intencje do odpowiedzialnego kupowania.
Bezpłatnego e-booka można pobrać ze strony Instytutu Fundraisingu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę