W e-booku „Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym” przygotowanym przez Instytut Fundraisingu opisano, jak organizacje mogą przekonać firmy do współpracy wykorzystując obecne trendy i preferencje konsumentów – odpowiedzialne kupowanie.
Marketing społecznie zaangażowany (cause related marketing, CRM) to połączenie celów ekonomicznych firmy z celami społecznymi. Według danych z 2014 roku z Raportu „Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study”, 91% konsumentów chętniej wybiera produkt, którego zakup pomaga akcji charytatywnej. Te dane pokazują, że konsumenci oczekują od firm zaangażowania w akcje społeczne i charytatywne. Ta informacja to znaczący powód dla firm do nawiązania stałej współpracy z NGO. Fundraiserzy muszą jednak znać te dane, aby z nich korzystać podczas rozmów z firmami. Twarde argumenty biznesowe szybciej przekonają Marketing Managera do podpisania umowy z fundacją, niż samo przedstawienie potrzeb organizacji – takie argumenty można znaleźć w bezpłatnym e-booku przygotowanym przez Instytut Fundraisingu.
Publikacja informuje też o tym, jak przygotować długofalową ofertę współpracy dla firm oraz podaje informacje dotyczące segmentacji konsumentów ze względu na ich specyficzne motywacje i intencje do odpowiedzialnego kupowania.
Bezpłatnego e-booka można pobrać ze strony Instytutu Fundraisingu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym