logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  14.07.2015

Odpowiedzialne kupowanie pomoże NGO



W e-booku „Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym” przygotowanym przez Instytut Fundraisingu opisano, jak organizacje mogą przekonać firmy do współpracy wykorzystując obecne trendy i preferencje konsumentów – odpowiedzialne kupowanie.

Marketing społecznie zaangażowany (cause related marketing, CRM)  to połączenie celów ekonomicznych firmy z celami społecznymi. Według danych z 2014 roku z Raportu „Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study”, 91% konsumentów chętniej wybiera produkt, którego zakup pomaga akcji charytatywnej. Te dane pokazują, że konsumenci oczekują od firm zaangażowania w akcje społeczne i charytatywne. Ta informacja to znaczący powód dla firm do nawiązania stałej współpracy z NGO. Fundraiserzy muszą jednak znać te dane, aby z nich korzystać podczas rozmów z firmami. Twarde argumenty biznesowe szybciej przekonają Marketing Managera do podpisania umowy z fundacją, niż samo przedstawienie potrzeb organizacji – takie argumenty można znaleźć w bezpłatnym e-booku przygotowanym przez Instytut Fundraisingu.

Publikacja informuje też o tym, jak przygotować długofalową ofertę współpracy dla firm oraz podaje informacje dotyczące segmentacji konsumentów ze względu na ich specyficzne motywacje i intencje do odpowiedzialnego kupowania.

Bezpłatnego e-booka można pobrać ze strony Instytutu Fundraisingu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.12.2023

    Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek