W e-booku „Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym” przygotowanym przez Instytut Fundraisingu opisano, jak organizacje mogą przekonać firmy do współpracy wykorzystując obecne trendy i preferencje konsumentów – odpowiedzialne kupowanie.
Marketing społecznie zaangażowany (cause related marketing, CRM) to połączenie celów ekonomicznych firmy z celami społecznymi. Według danych z 2014 roku z Raportu „Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study”, 91% konsumentów chętniej wybiera produkt, którego zakup pomaga akcji charytatywnej. Te dane pokazują, że konsumenci oczekują od firm zaangażowania w akcje społeczne i charytatywne. Ta informacja to znaczący powód dla firm do nawiązania stałej współpracy z NGO. Fundraiserzy muszą jednak znać te dane, aby z nich korzystać podczas rozmów z firmami. Twarde argumenty biznesowe szybciej przekonają Marketing Managera do podpisania umowy z fundacją, niż samo przedstawienie potrzeb organizacji – takie argumenty można znaleźć w bezpłatnym e-booku przygotowanym przez Instytut Fundraisingu.
Publikacja informuje też o tym, jak przygotować długofalową ofertę współpracy dla firm oraz podaje informacje dotyczące segmentacji konsumentów ze względu na ich specyficzne motywacje i intencje do odpowiedzialnego kupowania.
Bezpłatnego e-booka można pobrać ze strony Instytutu Fundraisingu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska