logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Odpowiedzialna moda – działania, sukcesy, wyzwania
08.10.2012
Tematy: Wydarzenia

Odpowiedzialna moda – działania, sukcesy, wyzwania



W trakcie Targów odpowiedzialnej mody WearFair odbędzie się debata „Odpowiedzialna moda – działania, sukcesy, wyzwania”, w której wezmą udział zagraniczni eksperci. Wydarzenie organizuje Polska Zielona Sieć we współpracy z Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP).

Podczas debaty zostaną przedstawione strategie, doświadczenia, metody działania i prognozy ekspertów oraz inicjatyw na co dzień zajmujących się społeczną odpowiedzialnością firm odzieżowych. Dyskutanci zajmą się problematyką globalnych współzależności i wyzwań przemysłu tekstylno-odzieżowego oraz propozycji odpowiedzi na nie. Zaproszeni do debaty goście podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie działań na rzecz podwyższania standardów środowiskowych oraz poprawy warunków pracy w przemyśle tekstylno-odzieżowym.

W debacie udział wezmą: Dr Mark Starmanns – wykładowca na wydziale Geografii Politycznej Uniwersytetu w Zurichu. Od wielu lat prowadzi badania nad globalnymi współzależnościami w przemyśle tekstylno-odzieżowym, co stanowi podstawę jego przewodu habilitacyjnego. Dr Starmanns doradza także firmom tekstylno-odzieżowym w zakresie podwyższania standardów społecznych i środowiskowych; Stefanie Santila Karl – reprezentuje Inicjatywę Wielostronną Fair Wear Foundation (FWF), skupiającą firmy odzieżowe pragnące poprawiać warunki pracy w swoich łańcuchach dostaw. FWF zrzesza różnych interesariuszy branży tekstylno-odzieżowej; Johan Kryge – reprezentuje inicjatywę Danish Fashion Institute, partnera NICE Fashion – pierwszego sektorowego przedsięwzięcia w ramach United Nations Global Compact (UNGC), największej na świecie inicjatywy na rzecz odpowiedzialności korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju oraz Monika Krawczykowska – reprezentuje polską firmę odzieżową Slogan, która za priorytet obiera sobie poszukiwanie rozwiązań produkcyjnych, jak najmniej obciążających środowisko naturalne i społeczne. Część oferty Slogan objęta jest monitoringiem Fair Wear Foundation.

Dyskusja odbędzie się 14 października (niedziela) między 13:00 a 15:00 w Centrum Kongresowo-Wystawienniczym Międzynarodowych Targów Łódzkich (Al. Politechniki 2, Łódź). Aby wziąć w niej udział, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Debata jest wydarzeniem towarzyszącym Targom odpowiedzialnej mody WearFair organizowanych w Łodzi w dniach 12-14.10.2012 przez Polską Zieloną Sieć w ramach kampanii „Kupuj odpowiedzialnie ubrania”. Podczas Targów WearFair będzie można kupić odzież dla dzieci i dorosłych wykonaną w sposób ekologiczny i z poszanowaniem praw człowieka. Targom towarzyszyć będą m.in. warsztaty szycia, wymienialnia ubrań, pokaz filmów i kącik eko-malucha.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek