Czasy zwykłych plastikowych toreb bądź siatek na zakupy odchodzą powoli w niepamięć. Obecnie coraz częściej są one ekologiczne, biodegradowalne, a także stanowią manifest ideologiczny. Na Filipinach zaś za ich pośrednictwem zachęca się do oszczędzania energii.
Kampanię na rzecz zmniejszania zużycia prądu, w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności, zorganizowała firma Meralco – czołowy dostawca energii na terenie Filipin. Wyprodukowała torby z nadrukami przedstawiającymi odłączone od prądu urządzenie – wyjmowanie wtyczki nieużywanego sprzętu to jedna z metod na zredukowanie kosztów energii. W ten sposób wyjęty z gniazdka kabel służy za rączkę torby.
W tych oryginalnie zaprojektowanych opakowaniach klienci centrów handlowych otrzymywali informacje o sposobach zmniejszenia zużycia prądu w gospodarstwie domowym oraz o tym, jak czytać rachunki za elektryczność. 94% z tych, którzy wzięli udział w ankiecie na temat kampanii, deklarowało, że zastosuje podane rady i wskazówki w biurze lub w domu.
A.Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska