Czasy zwykłych plastikowych toreb bądź siatek na zakupy odchodzą powoli w niepamięć. Obecnie coraz częściej są one ekologiczne, biodegradowalne, a także stanowią manifest ideologiczny. Na Filipinach zaś za ich pośrednictwem zachęca się do oszczędzania energii.
Kampanię na rzecz zmniejszania zużycia prądu, w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności, zorganizowała firma Meralco – czołowy dostawca energii na terenie Filipin. Wyprodukowała torby z nadrukami przedstawiającymi odłączone od prądu urządzenie – wyjmowanie wtyczki nieużywanego sprzętu to jedna z metod na zredukowanie kosztów energii. W ten sposób wyjęty z gniazdka kabel służy za rączkę torby.
W tych oryginalnie zaprojektowanych opakowaniach klienci centrów handlowych otrzymywali informacje o sposobach zmniejszenia zużycia prądu w gospodarstwie domowym oraz o tym, jak czytać rachunki za elektryczność. 94% z tych, którzy wzięli udział w ankiecie na temat kampanii, deklarowało, że zastosuje podane rady i wskazówki w biurze lub w domu.
A.Postek
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku