Czasy zwykłych plastikowych toreb bądź siatek na zakupy odchodzą powoli w niepamięć. Obecnie coraz częściej są one ekologiczne, biodegradowalne, a także stanowią manifest ideologiczny. Na Filipinach zaś za ich pośrednictwem zachęca się do oszczędzania energii.
Kampanię na rzecz zmniejszania zużycia prądu, w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności, zorganizowała firma Meralco – czołowy dostawca energii na terenie Filipin. Wyprodukowała torby z nadrukami przedstawiającymi odłączone od prądu urządzenie – wyjmowanie wtyczki nieużywanego sprzętu to jedna z metod na zredukowanie kosztów energii. W ten sposób wyjęty z gniazdka kabel służy za rączkę torby.
W tych oryginalnie zaprojektowanych opakowaniach klienci centrów handlowych otrzymywali informacje o sposobach zmniejszenia zużycia prądu w gospodarstwie domowym oraz o tym, jak czytać rachunki za elektryczność. 94% z tych, którzy wzięli udział w ankiecie na temat kampanii, deklarowało, że zastosuje podane rady i wskazówki w biurze lub w domu.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy