Kontrowersyjna akcja angielskiej organizacji Barnardo’s Giving children back their future z przełomu 1999/2000 wywołała w mediach brytyjskich wielką dyskusję. Siedem reklam prasowych przedstawia dzieci w sytuacjach z dorosłego życia jako przewidywanych sposobów na ich przyszłe zachowania. Zejście na tzw. złą drogę jest konsekwencją nieszczęśliwego dzieciństwa i zaniedbania ze strony rodziców. Organizatorzy przekonują ich, że dzieciństwo to najważniejszy etap w życiu człowieka, i że ono decyduje o wyborach, jakie ich dzieci będą podejmować w przyszłości. Pod koniec trwania akcji stworzono dodatkową czarno-białą reklamę tłumaczącą wybór stylu kreacji poprzednich. Kampanię zrealizowała agencja Bartle, Bogle and Hegarty.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie