logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
   ──────  25.08.2010

Od legendy o drwalu do nowoczesnych rozwiązań

Your browser does not support the video tag.


Źle się dzieje w Minnesocie. Mieszkańcy stanu żyją legendami, sławą i historią tego miejsca nieświadomi kryzysu pogrążającego region: spośród 854 miejscowości już 100 jest dotkniętych kryzysem finansowym, a reszcie coraz mniej brakuje do tego stanu. Z każdym dniem kryzys rośnie, a miasta stają wobec wyboru dotyczącego odpowiedniego rozdziału środków na różne istotne sprawy publiczne, jak policja, czysta woda, straż pożarna, biblioteki, parki, biblioteki, utrzymanie dróg i ulic. Narrator filmu adresowanego do mieszkańców podkreśla, że nie jest ważne, gdzie się mieszka albo czym się zajmuje, ponieważ problem dotyka wszystkich. Dlatego potrzeba "połączyć pomysły, opinie i zdrowy rozsądek".

League of Minnesota Cities zorganizowała kampanię, która miała na celu poinformowanie mieszkańców na temat rosnącego kryzysu, który objawił się w spadku dochodów, deficycie w budżecie i ograniczeniu lokalnych usług publicznych.

Kampania prowadzona była pod hasłem „Outside the Ox”. Zwrot „thinking outside the box” oznacza myślenie nieszablonowe, wyjście poza schematy, a „Outside the ox” to nawiązanie do legendy związanej ze stanem Minnesota, opowiadającej o drwalu-gigancie Paulu Bunyan, któremu towarzyszył ogromny błękitny wół (ang. ox). Intencją autorów projektu jest zmiana sposobu myślenia obywateli – odejście od skupiania się na tradycji i historii, na rzecz nowych, przyszłościowych rozwiązań.

Autorzy podkreślają, że znalezienie lepszych rozwiązań i nowych funduszy jest uzależnione od zgromadzenia i połączenia pomysłów, opinii i zdrowego rozsądku jak największej liczby mieszkańców. Dlatego zachęcają do podzielenia się z innymi linkiem do filmu, a przede wszystkich do przedstawiania swoich opinii na blogu Outside the Ox.

Kampania dotyka przede wszystkim problemu mniejszych nakładów na usługi publiczne. Autorzy  zachęcają do zastanowienia się nad tym, co dla każdego mieszkańca znaczą usługi miejskie, z jakich korzystają, z czym wiązałoby się ich ograniczenie i usunięcie oraz w jaki sposób można je finansować. Celem jest – mówiąc słowami jednego z internautów – zachowanie życia na odpowiednim poziomie przy mniejszym nakładzie finansowym.
A. Koim


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Outside the Ox
Czas:
2010.8.20 - 2010.9.25
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The League of Minnesota Cities
Media:
Telewizja regionalna, internet
Wykonawca:
Fairly Painless Advertising
Adresaci:
Mieszkańcy stanu Minnesota
Hasło kampani:
Ideas, Opinions & Common Sense (Pomysły, opinie i zdrowy rozsądek);





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 27.02.2023

    Nie zapomnij zagłosować na Fabrykanta!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek