Jan i Janina zaczynają od własnego biurka, by później zatrudniać kilkunastu pracowników. Krótkie spoty, wyświetlane w warszawskiej komunikacji miejskiej, zachęcają zastanawiających się nad założeniem własnej firmy do zgłoszenia się do Centrum Przedsiębiorczości Smolna.
Centrum świadczy usługi szkoleniowo-doradcze, informacyjne, finansowe, prawne, księgowe oraz zarządcze świadczone przedsiębiorcom, związane z bieżącą działalnością przedsiębiorcy oraz osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Więcej informacji znajduje się na stronie firma.um.warszawa.pl/centrum-przedsiebiorczosci-smolna.
Nazwa kampanii:
Centrum Przedsiębiorczości Smolna
Czas:
2013.10.30
Nadawca:
Urząd m.st. Warszawy, Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego (FE),
Media:
Spoty w komunikacji miejskiej (SKM, tramwaje, autobusy)
Wykonawca:
Rex White
Adresaci:
Warszawiacy rozważający założenie własnej firmy
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
