Jan i Janina zaczynają od własnego biurka, by później zatrudniać kilkunastu pracowników. Krótkie spoty, wyświetlane w warszawskiej komunikacji miejskiej, zachęcają zastanawiających się nad założeniem własnej firmy do zgłoszenia się do Centrum Przedsiębiorczości Smolna.
Centrum świadczy usługi szkoleniowo-doradcze, informacyjne, finansowe, prawne, księgowe oraz zarządcze świadczone przedsiębiorcom, związane z bieżącą działalnością przedsiębiorcy oraz osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Więcej informacji znajduje się na stronie firma.um.warszawa.pl/centrum-przedsiebiorczosci-smolna.
Nazwa kampanii:
Centrum Przedsiębiorczości Smolna
Czas:
2013.10.30
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Nadawca:
Urząd m.st. Warszawy, Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego (FE),
Media:
Spoty w komunikacji miejskiej (SKM, tramwaje, autobusy)
Wykonawca:
Rex White
Adresaci:
Warszawiacy rozważający założenie własnej firmy
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz