Fundacja Grupy Adamed do 14 stycznia przyjmuje zgłoszenia do drugiej edycji programu ADAMED Smartup, skierowanego do uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, mający na celu popularyzację nauk ścisłych i przyrodniczych oraz wsparcie rozwoju pasji i zainteresowań szczególnie uzdolnionej młodzieży.
Po zalogowaniu uczestnik dostanie dostęp do zadań sprawdzających wiedzę, umiejętność logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Najlepsi z uczestników zostaną poproszeni o zaprezentowanie się przed Radą Naukową programu składającą się z ekspertów, wykładowców uniwersyteckich oraz przedstawicieli Fundacji Grupy Adamed. Zadaniem kandydatów będzie pokazanie członkom Rady swojej pasji do nauki i chęci dalszego rozwoju. Osoby, wyłonione w rozmowach z Radą Naukową, w sierpniu wyjadą na innowacyjny obóz naukowy. W jego trakcie będą mogli zapoznać się z realiami pracy w laboratoriach, wykonywać skomplikowane doświadczenia czy latać na symulatorach samolotów oraz wezmą udział w wykładach ekspertów z Polski i z zagranicy.
Do pierwszej edycji programu ADAMED SmartUP zarejestrowało się 5,5 tys. osób, z których 50 wyjechało na obóz naukowy. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.adamedsmartup.pl.
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, obecnie jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych pacjentom w 60 krajach na świecie. Posiada swoje przedstawicielstwa w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie. Od 2000 r. firma prowadzi własną działalność badawczo-rozwojową.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów