Fundacja Grupy Adamed do 14 stycznia przyjmuje zgłoszenia do drugiej edycji programu ADAMED Smartup, skierowanego do uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, mający na celu popularyzację nauk ścisłych i przyrodniczych oraz wsparcie rozwoju pasji i zainteresowań szczególnie uzdolnionej młodzieży.
Po zalogowaniu uczestnik dostanie dostęp do zadań sprawdzających wiedzę, umiejętność logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Najlepsi z uczestników zostaną poproszeni o zaprezentowanie się przed Radą Naukową programu składającą się z ekspertów, wykładowców uniwersyteckich oraz przedstawicieli Fundacji Grupy Adamed. Zadaniem kandydatów będzie pokazanie członkom Rady swojej pasji do nauki i chęci dalszego rozwoju. Osoby, wyłonione w rozmowach z Radą Naukową, w sierpniu wyjadą na innowacyjny obóz naukowy. W jego trakcie będą mogli zapoznać się z realiami pracy w laboratoriach, wykonywać skomplikowane doświadczenia czy latać na symulatorach samolotów oraz wezmą udział w wykładach ekspertów z Polski i z zagranicy.
Do pierwszej edycji programu ADAMED SmartUP zarejestrowało się 5,5 tys. osób, z których 50 wyjechało na obóz naukowy. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.adamedsmartup.pl.
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, obecnie jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych pacjentom w 60 krajach na świecie. Posiada swoje przedstawicielstwa w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie. Od 2000 r. firma prowadzi własną działalność badawczo-rozwojową.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary