logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Obiektyw na wyzwania – konkurs
19.10.2011
Tematy: Wydarzenia

Obiektyw na wyzwania – konkurs



Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP organizuje konkurs fotograficzny, którego tematyką są wyzwania rozwojowe stojące przed krajami ubogimi i przechodzącymi transformację ustrojową. Zgłaszane do konkursu fotografie powinny prezentować życie codzienne, kulturę oraz problemy, jakie muszą przezwyciężać mieszkańcy krajów słabiej rozwiniętych – beneficjentów Oficjalnej Pomocy Rozwojowej (ODA), zgodnie z klasyfikacją Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD).

Celem konkursu „Rozwój w obiektywie” jest zwiększenie zainteresowania mieszkańców krajów Unii Europejskiej problemami i wyzwaniami rozwoju na świecie. Konkurs ma również poszerzyć świadomość społeczną na temat Milenijnych Celów Rozwoju oraz uwrażliwić na problemy rozwoju globalnego i pomóc zrozumieć ich złożoność. Konkurs organizowany jest w ramach Europejskich Dni Rozwoju.

Spośród zgłoszonych prac konkursowych międzynarodowe jury wybierze dziewięciu, a internauci czterech laureatów konkursu. Po rozstrzygnięciu powstanie wystawa fotografii, składająca się z nagrodzonych prac. Wystawa będzie prezentowana na terenie Polski w terminie od 15 do 29 grudnia 2011.

Laureaci Konkursu otrzymają następujące nagrody:
•    Grand Prix Konkursu o wartości 2 500 EUR brutto;
•    I miejsce w każdej z 4 kategorii konkursowych o wartości 1 000 EUR brutto;
•    II miejsce  w każdej z 4 kategorii konkursowych o wartości 500 EUR brutto;
•    Nagroda Internautów w każdej z 4 kategorii konkursowej o wartości 400 EUR brutto.

Prace konkursowe można nadsyłać jedynie drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej www.photo2011.eu w terminie do 1 listopada 2011 r. Również na tej stronie, oraz na www.polskapomoc.gov.pl znajdują się szczegółowe informacje na temat zasad konkursu.

 

 

 

 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek