logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Obca dłoń we własnej kieszeni
16.10.2011
Tematy: Kampanie, Korea Południowa, Prawa człowieka

Obca dłoń we własnej kieszeni

Your browser does not support the video tag.


Z kieszeni spodni spacerującego mężczyzny wysuwa się zakrwawiona dłoń innego mężczyzny. Dziwne uczucie powoduje, że sięga do środka i wyciąga … telefon komórkowy.

Kampanię „Mobile Action” („Komórkowa akcja”) jesienią 2011 roku realizował oddział Amnesty International w Korei Południowej. Jej celem było przekonanie odbiorców do wysyłania SMSów, dzięki którym finansowane są projekty dotyczące obrony praw człowieka.

Kampania „Mobile Action” miała na celu promowanie choćby minimalnego zaangażowania w obronę praw człowieka. Wysłanie wiadomości tekstowej nie zajmuje dużo czasu, co może zachęcić osoby zbyt zajęte na co dzień, by angażować się w tradycyjny wolontariat, ani nie kosztuje dużo, co też jest dobrym argumentem.
P. Ruszkowska



Nazwa kampanii:
Mobile Action
Czas:
2011.10.11 - 2011.10.31
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Supernormalvoice
Adresaci:
Osoby korzystające z telefonów komórkowych
Hasło kampani:
Human rights in your hands (Prawa człowieka są w twoich rękach)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek