Z kieszeni spodni spacerującego mężczyzny wysuwa się zakrwawiona dłoń innego mężczyzny. Dziwne uczucie powoduje, że sięga do środka i wyciąga … telefon komórkowy.
Kampanię „Mobile Action” („Komórkowa akcja”) jesienią 2011 roku realizował oddział Amnesty International w Korei Południowej. Jej celem było przekonanie odbiorców do wysyłania SMSów, dzięki którym finansowane są projekty dotyczące obrony praw człowieka.
Kampania „Mobile Action” miała na celu promowanie choćby minimalnego zaangażowania w obronę praw człowieka. Wysłanie wiadomości tekstowej nie zajmuje dużo czasu, co może zachęcić osoby zbyt zajęte na co dzień, by angażować się w tradycyjny wolontariat, ani nie kosztuje dużo, co też jest dobrym argumentem.
P. Ruszkowska
Nazwa kampanii:
Mobile Action
Czas:
2011.10.11 - 2011.10.31
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Korea Południowa
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Supernormalvoice
Adresaci:
Osoby korzystające z telefonów komórkowych
Hasło kampani:
Human rights in your hands (Prawa człowieka są w twoich rękach)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne