logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > O relacjach z mediami i promocji wydarzeń
11.04.2016
Tematy: Wydarzenia

O relacjach z mediami i promocji wydarzeń



Niedługo, 21-22 kwietnia, w Rzeszowie rusza kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tym roku zgłosiło się już blisko 250 osób. Na uczestników konferencji czeka około 30 ekspertów i 13 godzin prelekcji oraz warsztatów.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbywa się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów, są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Tematem przewodnim tegorocznej edycji są relacje z mediami oraz promocja wydarzeń.

Wśród prelegentów tegorocznego Kongresu znaleźli się m.in. ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski, Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji czy Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska. Iwona Walczak oraz Agnieszka Kotela reprezentujące firmę Skansa S.A. zaprezentują przepis na event na budowie. Kolejna prelekcja będzie dotyczyć eventu jako promocji marki na przykładzie ESKA Music Awards. Ten temat przybliżą Bartek Tyrawski oraz Marcin Bachara reprezentujący Promotor Unitet Entertainment Sp. z o.o.

Z okazji 25-lecia branży PR w Polsce w czasie wydarzenia zostanie zaprezentowana książka „25 lat. Pierwsze Ćwierćwiecze Public Relations w Polsce” przygotowana przez Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline to 25 rozdziałów mówiących o historii polskiego public relations.

Więcej informacji znajduje się na stronie wydarzenia.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek