logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  10.07.2013

O reklamie dla przedsiębiorstw społecznych



O tym, jak brak działań promocyjnych wpływa na funkcjonowanie na rynku, przekonali się uczestnicy regionalnych spotkań sieciujących Ośrodki Wsparcia Ekonomii Społecznej, które odbyły się w ramach Projektu „Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej”.

W czerwcu odbył się cykl spotkań dla pracowników OWES organizowanych przez Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy. Szczególnie skupiono się na metodach promocji podmiotów ekonomii społecznej, ich produktów i usług. Uczestnicy w Krakowie, Dąbrowie Górniczej i Kielcach mieli również możliwość przedyskutowania problemów, z którymi na co dzień borykają się spółdzielnie socjalne w zakresie promocji swoich produktów i usług. Zauważono też, że wiele spółdzielni socjalnych z braku funduszy i wiedzy nie podejmuje działań marketingowych, PR i nie buduje swojej marki.

Anna Bulka, kierownik Centrum Ekonomii Społecznej, podkreśla, że podmiotom ekonomii społecznej potrzebny jest pewien wyróżnik na tle komercyjnych przedsiębiorstw, a sama marka musi być odzwierciedleniem tego co robią.

Działania marketingowe przedsiębiorstw społecznych często ograniczają się do założenia strony internetowej czy opracowania ulotki. Dlatego też warsztaty miały na celu pokazanie, że można wykorzystywać inne narzędzia, jednocześnie uwzględniając zwykle niewielkie możliwości finansowe przedsiębiorstw społecznych. – Podczas warsztatów zwrócono również uwagę na różnicę między marketingiem a PR oraz omówiono znaczenie misji przedsiębiorstw.

Warsztaty w Krakowie, Dąbrowie Górniczej i Kielcach były potwierdzeniem tego, iż jednym z najczęściej pojawiających się problemów to zagadnienia związane z kłopotami spółdzielni socjalnych. Organizatorzy postanowili zaplanować na ten temat oddzielne spotkanie, na którym pracownicy OWES będą mogli zastanowić się nad konkretnymi przypadkami oraz stworzyć hipotetyczny scenariusz wyjścia z danej sytuacji.

Przedstawiciele CES w Krakowie zobowiązali się dokonać rozeznania w zgłaszanych problemach i w oparciu o to przygotować warsztaty, które pomogą przedstawicielom OWES w sprawnym prowadzeniu doradztwa dla spółdzielni socjalnych na każdym etapie ich działania.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek