logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  04.02.2013

O psie, który prowadzi samochód



Nieduży kundelek, przypięty pasami, siedzi za kierownicą Mini Coopera. Samodzielnie uruchamia silnik, wrzuca bieg i rusza.

Nowozelandzkie stowarzyszenie z okręgu Auckland, SPCA (Society for the Prevention of Cruelty to Animals Incorporation Auckland), walczące ze znęcaniem się nad zwierzętami, w kooperacji ze znaną marką samochodów MINI oraz agencją DraftFCB, stworzyło kampanię „Poznaj Portera” (Meet Porter). Jej zadaniem jest rozpowszechnienie działalności stowarzyszenia i zmiana sposobu myślenia o psach, ale również znalezienie domu dla bezpańskich czworonogów z regionu.

Inicjatorzy akcji pytają Czy można nauczyć psa prowadzić auto? i już po chwili dają zdziwionemu odbiorcy gotową odpowiedź w postaci filmiku, będącego zapisem przebiegu szkolenia trzech kundelków, które wytrwale uczą się nowych trików. Pomysłodawcy projektu wyszli z założenia, że należy zareklamować i jednym słowem „sprzedać” podopiecznych schroniska, dlatego też całości towarzyszy hasło "Dogs this smart deserve a home" (Psy o takiej inteligencji zasługują na dom).

Kampania jest przykładem dobrze wykorzystanej strategii viralu. Oryginalność zainicjowanego przedsięwzięcia, w dodatku opierającego się na rosnącej popularności śmiesznych filmików o zwierzętach zwiększa prawdopodobieństwo rozpowszechniania go przez internautów wśród znajomych.

Każdego roku do schroniska prowadzonego przy stowarzyszeniu SPCA trafia tysiące porzuconych, zapomnianych psów, które w przeszłości często doświadczyły okrutnego traktowania ze strony człowieka. Tu, bezpieczne, czekają na nowych właścicieli. Więcej informacji o projekcie dostępnych jest na stronie www.drivingdogs.co.nz. Informacje o schronisku i adopcji znajdują się pod adresem www.spca.org.nz.

Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek