logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > O PR w kampaniach społecznych – bez krawatów
08.06.2015
Tematy: Wydarzenia

O PR w kampaniach społecznych – bez krawatów



8 czerwca odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „PR bez krawatów”, poświęcone kampaniom społecznym w Polsce. Uczestnikom zostaną zaprezentowane kampanie Fundacji Dzieci Niczyje i SOS Wioski Dziecięce.

Kampania Fundacji Dzieci Niczyje „Sekret” rozpoczęła się nietypowo. W warszawskiej Kinotece widzowie zostali poczęstowani przed seansem cukierkiem, który niespodziewanie stał się później jednym z głównych bohaterów filmu wyemitowanego podczas bloku reklamowego. Spot przedstawiał problem przemocy seksualnej wobec dzieci. O kampanii opowie Magda Sadłowska z Fundacji Dzieci Niczyje. Więcej na temat akcji można przeczytać na portalu.

„To nie jest moje boisko” powiedział zmęczony Krzysztof Ignaczak, reprezentant Polski w siatkówce, który na jeden dzień wcielił się w rolę opiekuna z Wioski Dziecięcej. Tam bohaterowie już są – to opiekunowie wiosek, którzy wychowują osierocone i opuszczone dzieci. Potrzebują oni jednak pomocy finansowej. O tym, jak zaangażować ludzi do wsparcia finansowego dla organizacji pożytku publicznego, m.in. na podstawie kampanii „Bohaterów już mamy”, opowie Anna Choszcz – Sendrowska, PR Manager Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Kampanię można zobaczyć tutaj.

Spotkanie „PR bez krawatów o kampaniach społecznych” odbędzie się 8 czerwca o godzinie 18.30 w kawiarni MiTo w Warszawie, na ul. Ludwika Waryńskiego 28. Organizatorzy proszą o potwierdzenie obecności na adres kontakt@prbezkrawatow.pl.

PR bez krawatów to seria cyklicznych spotkań ludzi zajmujących się szeroko pojętą komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem czy reklamą – w nieformalnej atmosferze. Patronem spotkań jest Mazowiecki oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek