logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > O jedno zdjęcie za dużo
12.03.2014
Tematy: Kampanie, Niemcy, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą

O jedno zdjęcie za dużo

Your browser does not support the video tag.


Jedna z licznych fotografii, zamieszczanych przez dziewczynę na portalu społecznościowym, stała się bardzo popularna. Miało to jednak wyjątkowo nieprzyjemne konsekwencje dla bohaterki kampanii.

Razem z młodą dziewczyną zobaczyć można przegląd jej aktywności w Internecie na portalu społecznościowym. Założyła swoje konto w 2009 roku, a pierwsze jej opublikowane zdjęcia przedstawiają wesołą nastolatkę. Następnie pojawiają się kolejne udostępnione przez nią zdjęcia, tym razem ze znajomymi. Na wszystkich jest uśmiechnięta. Aż do jednego, które okazało się największym błędem. To ostatnie zdjęcie zrobiła sobie sama, przykrywając swoje ciało jedynie ręką. Cieszyło się największą popularnością, a po jakimś czasie zostało rozpowszechnione przez dziesiątki, a może i setki użytkowników. Jak mówi hasło kampanii: „One click can ruine your image” ("Jedno kliknięcie może zrujnować twój wizerunek").

Nazwa kampanii – „Selfie nightmares” ("Koszmary 'selfie’ ") – nawiązuje do robienia zdjęć samemu sobie lub swojemu odbiciu w lustrze trzymanym w ręce aparatem czy telefonem komórkowym, a później udostępnianiu ich w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Spot został zrealizowany na potrzeby organizacji Innocence in Danger, której zadaniem jest ochrona młodych ludzi w sieci przed molestowaniem seksualnym czy innymi oznakami nękania na tle seksualnym. Kampania ma uświadomić młodym użytkownikom, że nie wszystkie zdjęcia powinno się publikować, gdyż zawsze mogą wpaść w niepowołane ręce, czego skutków nie da się przewidzieć.

Agnieszka Kliks-Pudlik



Nazwa kampanii:
Selfie nightmares
Czas:
2014.3.3 - 2014.4.3
Nadawca:
Innocence in Danger
Media:
Internet
Wykonawca:
glow (Berlin)
Adresaci:
Młodzi użytkownicy Internetu
Hasło kampani:
One click can ruine your image (Jedno kliknięcie może zrujnować twój wizerunek)





13.06.2025 polecamy

Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać


12 najlepszych filmów, tylko 6 miejsc w Wielkim Finale, 1 wspólny cel: promować zdrowe jedzenie i ruch wśród dzieci. Czasu coraz mniej! Głosowanie w „Sportowym Wyzwaniu Chrumasa” trwa jeszcze do poniedziałku, 16 czerwca. Wesprzyj dzieciaki!  Dzieci z całej Polski dały z siebie wszystko: kręciły filmy, trenowały ze skakanką, pokazywały, że zdrowa dieta naprawdę daje energię. Spośród ponad 100 nagrań jury wybrało 12. Teraz Twoja kolej – pomóż im zdobyć miejsce w finałowej szóstce! Na zwycięzców czeka Wielki Finał w Warszawie, ale przede wszystkim satysfakcja,  że pokazali coś ważnego – jak jeść zdrowo i być aktywnym z uśmiechem. Pomóż im dotrzeć...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Wydarzenia

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek