logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą
   ──────  12.03.2014

O jedno zdjęcie za dużo

Your browser does not support the video tag.


Jedna z licznych fotografii, zamieszczanych przez dziewczynę na portalu społecznościowym, stała się bardzo popularna. Miało to jednak wyjątkowo nieprzyjemne konsekwencje dla bohaterki kampanii.

Razem z młodą dziewczyną zobaczyć można przegląd jej aktywności w Internecie na portalu społecznościowym. Założyła swoje konto w 2009 roku, a pierwsze jej opublikowane zdjęcia przedstawiają wesołą nastolatkę. Następnie pojawiają się kolejne udostępnione przez nią zdjęcia, tym razem ze znajomymi. Na wszystkich jest uśmiechnięta. Aż do jednego, które okazało się największym błędem. To ostatnie zdjęcie zrobiła sobie sama, przykrywając swoje ciało jedynie ręką. Cieszyło się największą popularnością, a po jakimś czasie zostało rozpowszechnione przez dziesiątki, a może i setki użytkowników. Jak mówi hasło kampanii: „One click can ruine your image” ("Jedno kliknięcie może zrujnować twój wizerunek").

Nazwa kampanii – „Selfie nightmares” ("Koszmary 'selfie’ ") – nawiązuje do robienia zdjęć samemu sobie lub swojemu odbiciu w lustrze trzymanym w ręce aparatem czy telefonem komórkowym, a później udostępnianiu ich w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Spot został zrealizowany na potrzeby organizacji Innocence in Danger, której zadaniem jest ochrona młodych ludzi w sieci przed molestowaniem seksualnym czy innymi oznakami nękania na tle seksualnym. Kampania ma uświadomić młodym użytkownikom, że nie wszystkie zdjęcia powinno się publikować, gdyż zawsze mogą wpaść w niepowołane ręce, czego skutków nie da się przewidzieć.

Agnieszka Kliks-Pudlik


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Selfie nightmares
Czas:
2014.3.3 - 2014.4.3
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Innocence in Danger
Media:
Internet
Wykonawca:
glow (Berlin)
Adresaci:
Młodzi użytkownicy Internetu
Hasło kampani:
One click can ruine your image (Jedno kliknięcie może zrujnować twój wizerunek)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek