Trzy plakaty przedstawiające śpiące koty wraz z komiksowymi chmurkami w których napisano o czym myślą zwierzaki to pomysł na kampanię amerykańskiego Animal Care & Control of NYC (AC&C), organizacji która co roku ratuje ponad 30 tys. zwierząt. AC&C zajmuje się opieką i znajdywaniem domów dla bezdomnych i porzuconych zwierząt w Nowym Jorku. Celem kampanii skierowanej do Amerykanów jest zebranie funduszy na pomoc zwierzętom.
Kreację przygotowała agencja Wyse.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!