Trzy plakaty przedstawiające śpiące koty wraz z komiksowymi chmurkami w których napisano o czym myślą zwierzaki to pomysł na kampanię amerykańskiego Animal Care & Control of NYC (AC&C), organizacji która co roku ratuje ponad 30 tys. zwierząt. AC&C zajmuje się opieką i znajdywaniem domów dla bezdomnych i porzuconych zwierząt w Nowym Jorku. Celem kampanii skierowanej do Amerykanów jest zebranie funduszy na pomoc zwierzętom.
Kreację przygotowała agencja Wyse.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu