logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.08.2016

Nowy raport CSR Kompanii Piwowarskiej



Kompania Piwowarska opublikowała raport CSR, obejmujący okres od 1 kwietnia 2015 do 31 marca 2016. Firma porównuje wyniki uzyskane w roku rozliczeniowym F16 nie tylko z założeniami przyjętymi dla pięcioletniej perspektywy, ale także z ubiegłorocznymi wynikami. Jest to druga publikacja przedstawiająca działania KP w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu od czasu wdrożenia strategii „Postaw na piwo” we wrześniu 2014 roku. Bazuje ona na pięciu źródłach wzrostu: Rozwój biznesu i społeczności, Odpowiedzialne spożycie, Oszczędzanie wody, Czyste środowisko oraz Wydajne i przyjazne uprawy. W czterech z pięciu wymienionych obszarów KP osiągnęła postępy, zaś w zakresie odpowiedzialnego spożycia zrealizowała cel wyznaczony na 2020 rok.

W roku F16 w ramach rozwijania biznesu i społeczności Kompania Piwowarska objęła programami zwiększającymi przychody i poprawiającymi jakość życia 4377 małych i średnich przedsiębiorstw. Piwo jest znaczącą pozycją w asortymencie wielu małych sklepów – szacuje się, że za ich pośrednictwem sprzedaje się ponad 60% piwa w Polsce.

W zakresie odpowiedzialnej konsumpcji KP zaangażowała niemal 276 tys. ludzi w programy przeciwdziałania piciu alkoholu przez nieletnich, m.in. prawie 4 tys. detalistów. Ponad 460 tys. osób włączyło się w akcje „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach.

Obecnie browary należące do Kompanii Piwowarskiej zużywają średnio 2,74 l wody na litr uwarzonego piwa, co stało się możliwe za sprawą poczynionych inwestycji. W tym czasie w firmie nagrodzono i wdrożono ponad 3,5 tys. pomysłów pracowników na oszczędzanie wody. Zredukowano także emisję dwutlenku węgla. Również mając na względzie zmiany klimatyczne, firma zakupiła do sklepów prawie 6 tys. lodówek wyposażonych w chłodzenie propanem i oświetlenie LED. 94,63% produktów ubocznych i odpadów zostaje poddanych procesowi odzysku. 97% chmielu i 52% słodu jęczmiennego, które posłużyły do uwarzenia piw KP, zakupiono u lokalnych rolników. 

Między kwietniem 2015 a marcem 2016 wolontariusze Kompanii Piwowarskiej zrealizowali 31 projektów pomocy na rzecz organizacji pozarządowych – część zaproponowanych przez samych pracowników, część w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłoszone przez NGOs. Suma darowizn w tym czasie wyniosła 336 tys. zł, a zakres działań obejmował m.in. pomoc osobom wykluczonym społecznie, wsparcie dla środowisk lokalnych, ale też ekologię i rewitalizację.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek