logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  23.12.2010

Nowoczesna nauka na 20 stronach i w kolorze



Na rynku ukazał się – w wersji drukowanej i elektronicznej – odnowiony magazyn NIMB (Nauka, Innowacje, Marketing, Biznes), uzupełniony hasłem „Odkryj Przestrzenie Nowej Nauki” zachęcającym czytelników do odkrywania, jaka jest nowoczesna nauka, i jak można w niej znaleźć miejsce dla siebie. Czasopismo chce pokazywać różne związki nauki z wieloma, czasem wyglądającymi na dość odległe, dziedzinami życia (np. w najnowszym numerze teksty dotyczące koneksji nauki z kulturą popularną).

W najnowszym NIMBie:
POPNauka – od Einsteina, przez doświadczenie z Mentosami, po programy Discovery; Tajemnice zbrodni. Seriale kryminalne – prawdziwa nauka czy fikcja; Jak Theo Jansen odtwarza procesy ewolucji na holenderskiej plaży i czym są kinetyczne potwory? Prof. Joanna Bereta, koordynatorka badan nagrodzonych tytułem Polski Produkt Przyszłości odpowiada na pytania zwykłe, niezwykłe i bardzo dziwaczne; Blog naukowca: jak i po co? – opisuje Natalia Hatalska – ekspert marketingu niestandardowego, której blog zdobył nagrodę „Blog Roku 2009”; Aberracje i asocjacje – felietony (około)naukowe. DO NIMBa pisze m.in. Edyta Zielinska – redaktor The Scientist.

– Rozpoczynając ponad 2 lata temu publikowanie tekstów pod szyldem NIMB mieliśmy nadzieję, że czasopismo to pokaże różnorodne relacje współczesnej nauki ze światem biznesu, marketingu, internetu, finansów itd. Zainteresowanie jakim wśród czytelników cieszył się ten biuletyn spowodował, że postanowiliśmy pójść krok dalej i od 2010 wydawać nowego NIMba w zmienionej szacie graficznej, w kolorze, na większej ilości stron – informuje Piotr Żabicki, redaktor naczelny czasopisma.

Dotychczas ukazało się osiem numerów pisma – dziewiąty jest odświeżony i od tego numeru pismo stawia naukę w centrum. To jej rozwojowi będą podporządkowane teksty dotyczące promocji i popularyzacji wiedzy, innowacyjności, także naukowego biznesu.

Wydawcą magazynu jest, działające na UJ, Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu (CITTRU).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek