logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  08.01.2015

Nowe rozwiązania w aplikacji do pomagania



Aplikacja Charityapps, wspierająca działalność charytatywną, działa od trzech miesięcy. Do tej pory uzyskano ponad 47 tys. kliknięć. 

Zadaniem aplikacji jest umożliwienie przekazywania środków na wybraną organizację. Należy kliknąć w logo danej organizacji, aby zasilić jej konto kwotą z przedziału od 0,01 do 0,05 zł. Charityapps jest także narzędziem dla firm, które chcą reklamować swoje produkty i usługi, budując jednocześnie wizerunek podmiotu odpowiedzialnego społecznie. Fundusze z reklam zasilają konta organizacji III sektora, wskazanych przez użytkowników sieci.

Jak informują sami autorzy projektu, Fundacja Klaster Poznań, nie udało im się zebrać potrzebnej na rozwój aplikacji kwoty na portalu PolakPotrafi.pl, pod koniec roku zmagają się także z mniejszą liczbą reklamodawców. Jednak do fundacji zgłasza się około 6-7 organizacji tygodniowo, które chcą brać udział w projekcie Charityapps. Aplikacja znalazła się wśród 10 najlepszych aplikacji w konkursie „Soczewki Focusa 2014” – której partnerem jest serwis PolakPotrafi.pl – w kategorii „innowacje informatyczne”. Z działaczami skontaktowała się firma zajmująca się tworzeniem aplikacji elektronicznych, która pomoże w przebudowie istniejących rozwiązań, dodaniu kilku nowych oraz finalizacji wersji mobilnej aplikacji.

3 grudnia w ramach konferencji TechKlub #9 w Poznaniu, pt. „Promocja wolontariatu w internecie” organiatorzy zaprezentowali aplikację. Za organizację odpowiadała inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. „Nowe Technologie Lokalnie”, realizowana przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Po raz drugi (16 grudnia), także w Poznaniu, brali udział w konferencji pt. „Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych – teoria i praktyka”, zorganizowanej przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Fundację Pomocy Wzajemnej Barka i Wielkopolską Radę Koordynacyjną Związku Organizacji Pozarządowych, w ramach projektu „Obywatelska Wielkopolska”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dzięki Polskiemu Stowarzyszeniu Fundraisingu, informacja o aplikacji pojawiła się na portalu EFA (EuropeanFundraisingAssociation).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.12.2023

    Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek