logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  08.01.2015

Nowe rozwiązania w aplikacji do pomagania



Aplikacja Charityapps, wspierająca działalność charytatywną, działa od trzech miesięcy. Do tej pory uzyskano ponad 47 tys. kliknięć. 

Zadaniem aplikacji jest umożliwienie przekazywania środków na wybraną organizację. Należy kliknąć w logo danej organizacji, aby zasilić jej konto kwotą z przedziału od 0,01 do 0,05 zł. Charityapps jest także narzędziem dla firm, które chcą reklamować swoje produkty i usługi, budując jednocześnie wizerunek podmiotu odpowiedzialnego społecznie. Fundusze z reklam zasilają konta organizacji III sektora, wskazanych przez użytkowników sieci.

Jak informują sami autorzy projektu, Fundacja Klaster Poznań, nie udało im się zebrać potrzebnej na rozwój aplikacji kwoty na portalu PolakPotrafi.pl, pod koniec roku zmagają się także z mniejszą liczbą reklamodawców. Jednak do fundacji zgłasza się około 6-7 organizacji tygodniowo, które chcą brać udział w projekcie Charityapps. Aplikacja znalazła się wśród 10 najlepszych aplikacji w konkursie „Soczewki Focusa 2014” – której partnerem jest serwis PolakPotrafi.pl – w kategorii „innowacje informatyczne”. Z działaczami skontaktowała się firma zajmująca się tworzeniem aplikacji elektronicznych, która pomoże w przebudowie istniejących rozwiązań, dodaniu kilku nowych oraz finalizacji wersji mobilnej aplikacji.

3 grudnia w ramach konferencji TechKlub #9 w Poznaniu, pt. „Promocja wolontariatu w internecie” organiatorzy zaprezentowali aplikację. Za organizację odpowiadała inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. „Nowe Technologie Lokalnie”, realizowana przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Po raz drugi (16 grudnia), także w Poznaniu, brali udział w konferencji pt. „Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych – teoria i praktyka”, zorganizowanej przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Fundację Pomocy Wzajemnej Barka i Wielkopolską Radę Koordynacyjną Związku Organizacji Pozarządowych, w ramach projektu „Obywatelska Wielkopolska”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dzięki Polskiemu Stowarzyszeniu Fundraisingu, informacja o aplikacji pojawiła się na portalu EFA (EuropeanFundraisingAssociation).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek