logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nowe kino francuskie w polskich miastach
15.04.2014
Tematy: Wydarzenia

Nowe kino francuskie w polskich miastach



Instytut Francuski w Polsce i Gutek Film zapraszają po raz kolejny do obejrzenia najlepszych francuskich filmów ostatnich lat. Projekcje odbędą się w dniach: 23-29 maja 2014 w kinie Muranów w Warszawie i w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu, 30 maja – 1 czerwca w kinie Charlie w Łodzi, 1-5 czerwca w kinie Chatka Żaka w Lublinie i 2-6 czerwca w Kinie Pod Baranami w Krakowie.

W programie przeglądu znalazły się dzieła uznane i nagradzane na międzynarodowych festiwalach. Większość z nich będzie można zobaczyć w Polsce po raz pierwszy. Poza dramatami i filmami obyczajowymi, organizatorzy wybrali dla widzów również francuskie komedie, a także kino familijne i fantastyczne.

W programie znajduje się ważny film biograficzny „Yves Saint Laurent”, przybliżający życie jednego z najważniejszych projektantów mody. Gatunek komediowy będzie reprezentować między innymi film „Przychodzi facet do lekarza”, w reżyserii Daniego Boona, twórcy „Jeszcze dalej niż północ” i „Nic do oclenia”. „Camille powtarza rok” zdobyła w 2013 roku trzynaście nominacji do francuskich Cezarów. Będzie można także zobaczyć dwa filmy kostiumowe: „Księżna Montpensier” Bertranda Taverniera, film nagrodzony w 2011 roku Cezarem za najlepsze kostiumy i „Michael Kohlhaas” w reżyserii Arnauda des Pallièresa, który zdobył w tym roku Cezary za muzykę i dźwięk.

Program przeglądu dostępny jest na stronie muranow.gutekfilm.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek