Nowa fryzura między nogami
Wymyślne fryzury intymne: „strzała”, „serce” a nawet „Charlie Chaplin” czy „Wschodzące Słońce” nie są wprawdzie widoczne w spotach, ale nadawca zachęca do śmiałości i szybkiego ich wypróbowania.
Kampania "Julyna" (tytuł nawiązuje do July, ang. lipiec) to kobieca odpowiedź na męski Movember, inicjatywę zachęcającą mężczyzn do zapuszczania wąsów w listopadzie na rzecz solidarności i walki z rakiem prostaty. Spoty kierowane do kobiet natomiast namawiają do kreatywnej stylizacji kobiecych łon w lipcu, by wyrazić solidarność z chorującymi na raka szyjki macicy i szerzyć wiedzę na temat tej choroby. Nazwę "Julyna" nosi także nadawca spotu, organizacja charytatywna założona w 2011 roku w Toronto przez pielęgniarkę Vanessę Wilson, zajmująca się profilaktyką zakażeń HPV.
Akcję można też wesprzeć zamawiając charytatywny naszyjnik, w dyskretny sposób nawiązujący kształtem do tematu kampanii. Dochód zebrany dzięki niej przekazywany jest na The Canadian Cancer Society. Do tej pory organizacja zgromadziła ponad 90.000 dolarów .
Więcej informacji oraz wzory fryzur znajdują się na stronie julyna.com
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem