W lutym rusza kolejna edycja konkursu stażowego dla studentów PRaktykuj za granicą. Po raz dziewiąty młodzi ludzie z całego kraju zawalczą o zagraniczne staże – w tym roku czeka na nich Londyn i Bruksela. Trójka najlepszych zdobędzie swoje pierwsze szlify w branży PR w agencjach Fleishman-Hillard, LEWIS PR i Burson-Marsteller.
Konkurs to okazja, żeby zdobyć praktyczne doświadczenie i sprawdzić swoje umiejętności. Trójka laureatów będzie przez miesiąc poznawać tajniki PR-u w międzynarodowym środowisku agencji w Brukseli i Londynie.
Zadania konkursowe polegają na stworzeniu strategii PR dla organizacji pozarządowej, którą wspiera dana edycja – w poprzednich latach było to m.in. Amnesty Interntional czy Polska Akcja Humanitarna. W tym roku studenci będą pracować nad projektami dla Fundacji ITAKA, która zajmuje się poszukiwaniem osób zaginionych. W pierwszym etapie konkursu wystarczy przygotować krótki, trzystronicowy plan strategii, jednak musi się on wyróżniać pomysłowością i poprawnością formy.
– Na początek warto dokładnie zapoznać się z fundacją, dla której przygotowujemy projekt, czyli wejść na stronę, poklikać, poczytać o ich działaniach – mówi Marta Cieślak z Instytutu Monitorowania Mediów, koordynator konkursu – Dla osób, które nigdy wcześniej nie pisały strategii PR przygotowaliśmy krótki poradnik, omawiający najważniejsze zasady i najczęściej popełniane błędy. Na stronie „PRaktykuj za granicą” można też przejrzeć zwycięskie projekty z poprzednich lat.
Konkurs jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych, także tych, którzy ukończą studia w 2012. To szansa nie tylko dla osób z kierunków ściśle związanych z komunikacją, takich jak PR czy dziennikarstwo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025