logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.08.2011

Nowa edycja Klubu Bezpiecznego Puchatka firmy Maspex



We wrześniu rusza 3. edycja programu Klub Bezpiecznego Puchatka. Akcję pod honorowym patronatem Komendanta Głównego Policji i Kuratoriów Oświaty organizuje firma Maspex. Program przeznaczony jest dla klas I szkół podstawowych i ma za zadanie uczyć dzieci bezpiecznych zachowań na drodze, w szkole i w domu.

Policja podaje, że w Polsce w 2010 roku miało miejsce 4239 wypadków drogowych z udziałem dzieci w wieku 0-14 lat. W zdarzeniach tych 112 dzieci poniosło śmierć, a 4586 doznało obrażeń. Z danych Policji wynika, że od 10 lat bezpieczeństwo dzieci na drodze się poprawia. W stosunku do roku 2000 liczba wypadków z udziałem dzieci w 2010 roku spadła o 48,4%. Ogromną rolę odgrywa tu szeroko prowadzona edukacja dzieci. W tym celu powstał także Klub Bezpiecznego Puchatka – program przygotowywany przez firmę Maspex i markę Puchatek wraz z Biurem Prewencji i Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji i nauczycielami. Celem programu jest uczenie dzieci bezpiecznych zachowań nie tylko na drodze, ale i w innych sferach ich aktywności: w domu, w szkole, czy w czasie zabawy.

W ramach programu Klub Bezpiecznego Puchatka organizatorzy przygotowali dla szkół bezpłatne materiały edukacyjne aby uwrażliwić dzieci i ich rodziców na najważniejsze kwestie związane z bezpieczeństwem.

W zeszłorocznej edycji programu wzięło udział 40% wszystkich szkół podstawowych w Polsce. W 5500 szkół odbyły się zajęcia edukacyjne, na których pierwszoklasiści poznali podstawowe zasady bezpieczeństwa, uczyli się reagować w sytuacjach zagrożenia i unikać niebezpieczeństw.

W programie mogą brać udział uczniowe klas I, nauczyciele i rodzice. Zapisy do Klubu Bezpiecznego Puchatka odbywają się przez formularz zgłoszeniowy na stronie www.bezpiecznypuchatek.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek