logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nominacje w konkursie Złote Spinacze
09.10.2015
Tematy: Wydarzenia

Nominacje w konkursie Złote Spinacze



Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015, konkursu wyłaniającego najlepsze polskie kampanie PR. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 grudnia br. podczas gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie. Konkurs organizuje Związek Firm Public Relations, a partnerem merytorycznym odpowiedzialnym za audyt jest firma KPMG.

Lista nominowanych projektów:

KATEGORIE GŁÓWNE

 

Kampania Społeczna

 

  • Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
  • Kampania: „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” – Fundacja PZU, On Board PR, VML Poland
  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Aktywni do setki – Microsoft
  • Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska/Isobar Polska/Laboratorium PR
  • Pomoc Mierzona Kilometrami – T-Mobile Polska wraz z agencją Monday Public Relations

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Zimowy Narodowy – Testa Communications
  • #icekrakowinstameet – największe w Krakowie spotkanie miłośników fotografii mobilnej – Centrum Kongresowe ICE Kraków (operator Krakowskie Biuro Festiwalowe)
  • LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency

PR korporacyjny

  • Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
  • Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
  • Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej (komunikacja przejęcia od Accor sieci hoteli w sześciu krajach)  – NOBILI PARTNERS

PR produktu

  • Extra bilet, extra trailer – Orange Polska, VML Poland
  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornika  – Unicorn Media
  • Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska

Public Affairs i Lobbying

  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
  • Równe szanse dla producentów kruszyw sztucznych. – Komunikacja Plus

Komunikacja wewnętrzna

  • przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy – Grupa Żywiec S.A.
  • Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago Public Relations, Nexteer Automotive
  • Getin dzieciom – Getin Noble Bank

Event komercyjny

  • Orange Video Fest by LifeTube – Orange Polska, VML Poland, LifeTube
  • European Rover Challenge – Planet PR
  • I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów – magnifiCo

Event społeczny

  • Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
  • Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie – MAKRO Cash&Carry Polska
  • Bieg Fair Play – Getin Noble Bank

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • Woolet – SAROTA PR
  • “Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED
  • Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Social media

  • Detocell Academy – Fresh Agencja Reklamowa
  • Gentleman na drodze – White Bits, Digital Communication Agency
  • #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych + Agencja Projekt PR

Bussiness-to-Bussiness PR

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR 
  • Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank SA
  • Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji – Headlines Porter Novelli

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej –NOBILI PARTNERS
  • Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
  • Kampania komunikacji wydzielenia spółki Private Equity Managers S.A. ze struktur Grupy MCI i jej IPO – Martis CONSULTING

Media Relations

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR 
  • Kampania PR serialu HBO „Wataha” – HBO Polska
  • Jacobs – Baw się kawą! – Mondelez Polska, Jacobs Douwe Egberts i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

KATEGORIE SEKTOROWE

 

NGO i Sektor Publiczny

 

  • Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
  • ZACHOWAJ RÓWNOWAGĘ – Partner of Promotion

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Woolet – SAROTA PR
  • „Lords of the Fallen” – największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse

  • Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank  SA
  • Mobilny Wpłatomat Idea Banku – Idea Bank SA
  • „Nie daj się zrobić w słupa” Kontrola Skarbowa – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia

  • Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime Sp. z o.o. wraz z Gaca System
  • CD – poznaj kosmetyki inspirowane naturą – Multi Communications

Sektor spożywczy

  • W kuchni z E.Wedel – 24/7 Communications
  • przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy –  Grupa Żywiec S.A.
  • „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words/Tesco Polska

Kultura i Media

  • Kampania #Ocal książki  – Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Kampania wizerunkowa kanału kryminalnego CI Polsat – FIRST Public Relations i A+E Networks Poland
  • Człowiek nie pies i czytać musi! – Go Culture

Medycyna i Zdrowie

  • Bieg jubileuszowy – POLRUN – Havas PR Warsaw, Polpharma, Havas Sport & Entertainment/Havas Media
  • Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma Biuro Handlowe
  • RECEPTA na sukces w farmacji – On Board Public Relations i Gedeon Richter Polska

Sport, turystyka, rekreacja

  • I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów – magnifiCo
  • Zimowy Narodowy – Testa Communications
  • Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Apsys Polska
  • KOCHAM WARSZAWĘ – Ghelamco Poland; Partner of Promotion (agencja PR); White Bits (agencja social media)

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
  • Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha – Robert Bosch

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność

  • LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency
  • Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność

  • Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
  • Woolet – SAROTA PR
  • RWE Power Box – Fundacja RWE w Polsce
  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
  • European Rover Challenge – Planet PR







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek