Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zgłoszono 1104 prac w 11 kategoriach.
Wśród nominowanych reklam społecznych w kategorii film znalazły się: „Ojczysty – dodaj do ulubionych” (Brosfx/Narodowe Centrum Kultury dla Narodowego Centrum Kultury), „Dobre wychowanie – spot: Łazienka” (Grey Group dla Fundacji Dzieci Niczyje), „Smutny Autobus” (K2 dla Centralnego Ośrodka Informatyki przy MSW), „Małe czy duże przyda się naturze” (Men at work/Human Ark dla Ministerstwa Środowiska), „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” (VML Poland dla Fundacji PZU). W podkategorii marketing miejsc nominację otrzymały filmy „Polska. Where the unbelievable happens” (Opus Film dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP) oraz „Ta cholerna niedziela” (Opus Film dla Miasta Lublin).
W kategorii Kampania nominowano kampanie społeczne: „Dobre wychowanie” (Grey Group dla Fundacji Dzieci Niczyje), Photos for Life (Isobar Poland dla Fundacji Rak’n’Roll), „Smutny Autobus” (K2 dla Centralnego Ośrodka Informatyki przy MSW), „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie” (K2 dla Fox Polska), „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” (VML Poland dla Fundacji PZU).
W kategorii Media są to: „Photos for life” i „Listen for Syria (Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Polskiej Akcji Humanitarnej) – podkategoria kreatywne wykorzystanie branded content; „Szacun Tropików” (Walk dla Fundacji Integracja) „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie”, „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” – kreatywne wykorzystanie mediów digitalowych; „Waiting signs of hope” (Isobar Poland/Posterscope dla Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych ITAKA) – kreatywne wykorzystanie mediów zewnętrznych, „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” „70 sekund” (Ogilvy&Mather dla Związku Powstańców Warszawskich” – kreatywne wykorzystanie mix mediów; „Wefree” (Artengence dla Amnesty International) – kreatywne wykorzystanie mobile.
W kategorii radio: „Modlitwa – Ojcze mój/ Wściekła Matko” (Saatchi&Saatchi Interactive Solutions/PHD Media Direction dla Fundacji Razem Lepiej.
W kategorii digital: „Szacun Tropików” w podkategorii copywriting, Photos For Life – za stronę www i digital branded content, „Wefree” – za inne rozwiązania mobilne, „Smutny Autobus” – za film online, „Szacun Tropików” i „Smutny Autobus” w kategorii reklama viralova.
W kategorii Warsztat Audio/Video nominowano spot „Poznaj swoją naturę” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (za video), „Polska. Where the unbelievable happens” (audio), „Ambition” Platige Image dla Europejskiej Agencji Kosmicznej (audio/wideo).
W kategorii design: „Waiting signs of hope” przygotowane przez Isobar Poland/Posterscope dla Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych ITAKA (nominacja w kategorii druk/outdoor), „To nieprawda, że mężczyźni nie robią nic w domu” TBWA dla Amnesty International. „Photos for life”, „Smutny Autobus”, „70 sekund”, Szacun Tropików”, „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”, „Wefree” nominowano także w kategorii Active Advertising.
Pełna lista nominacji znajduje się na www.ktr.org.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe