logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nominacje w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2014
27.04.2015
Tematy: Wydarzenia

Nominacje w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2014



Celem dorocznego konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2014 jury nominowało 35 kampanii.

W VII edycji Konkursu Kampania Społeczna Roku nadesłano opisy 74 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

Z każdym kolejnym rokiempowstaje coraz więcej kampanii społecznych, a co za tym idzie – rosną także wymagania jurorów odnośnie ich strategii, realizacji i skuteczności. Tegoroczne zgłoszenia miały bardzo wyrównany poziom, w związku z czym dyskusja była burzliwa, a głosy jurorów rozkładały się często równomiernie – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna Roku.

Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Tegoroczną nowością był z kolei konkurs „Kreatywny OOH” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały zrealizowane. 

Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.

Nominacje KSR 2014:

Nominowani w kategorii Kampanie Organizacji Pozarządowych

  • Nazwa kampanii: Głos Dzieci

Nadawca: UNICEF Polska

  • Nazwa kampanii: Nie znasz, nie otwieraj

Nadawca: Fundacja Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla

  • Nazwa kampanii: Photos for life

Nadawca: Fundacja Rak’n’Roll

  • Nazwa kampanii: Stomalife

Nadawca: Polskie Towarzystwo Stomijne POL-ILKO

  • Nazwa kampanii: Szacun Tropików

Nadawca: Fundacja Integracja

 

Nominowani w kategorii Kampanie Instytucji Publicznych

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Dom, który dla mnie oszczędza

Nadawca: Ministerstwo Środowiska

  • Nazwa kampanii: Dzieciaka i Loco przygody w sieci

Nadawca: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

  • Nazwa kampanii: Jestem mamy i taty

Nadawca: Rzecznik Praw Dziecka

  • Nazwa kampanii: Stop zwolnieniom z WF

Nadawca: Ministerstwo Sportu i Turystyki

 

Nominowani w kategorii Kampanie Firm i Fundacji Firm

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Karmimy psiaki

Nadawca: Fundacja Sarigato

  • Nazwa kampanii:Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym

Nadawca: Fundacja PZU

  • Nazwa kampanii: Przygotuj się na wstrząs

Nadawca: Polfa Warszawa grupa Polpharma

 

Nominowani w kategorii Kampanie Lokalne

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Możesz być po naszej stronie

Nadawca: Stowarzyszenie Pomocy Chorym Onkologicznie Różowe Okulary 

  • Nazwa kampanii: Rozmówki polsko-polskie

Nadawca: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

 

Nominowani w kategorii Kampanie 1%

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: W rodzinie cieplej

Nadawca: Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Towarzystwo Nasz Dom

  • Nazwa kampanii: Zobacz. Niewidome dzieci.

Nadawca: Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”

 

Nominowani w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej
Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Mam haka na raka

Nadawca: Polska Unia Onkologii / GlaxoSmithKline

  • Nazwa kampanii: SM – WALCZ O SIEBIE 

Nadawca: TELESCOPE, PTSR, Neuropozytywni, Fundacja Urszuli Jaworskiej

  • Nazwa kampanii: Stoma Life

Nadawca: Polskie Towarzystwo Stomijne POL-ILKO

  • Nazwa kampanii: Szacun tropików

Nadawca: Fundacja Integracja

  • Nazwa kampanii: Truckers Life

Nadawca: Fundacja Truckers Life

 

Nominowani w kategorii Kampanie o tematyce ekologicznej
Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Dom, który dla mnie oszczędza

Nadawca: Ministerstwo Środowiska

  • Nazwa kampanii: Poznaj swoją Naturę

Nadawca: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska

 

Nominowani w kategorii Programy edukacyjne firm (CSR)
Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Akademia wynalazców im. Roberta Boscha

Nadawca: Robert Bosch Sp. z o.o.

 

Nominowani w kategorii Akcje zaangażowane firm (CSR)
Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Warsztaty Filmowe – Film „Akcja pod Choinką”

Nadawca: IQ Marketing (Poland), Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Piasecznie

  • Nazwa kampanii: Bezpieczeństwo, moje drugie imię

Nadawca: Gdańsk Transport Company S.A.

 

Nominowani w kategorii Kampanie dla rozwoju (promocja m.in. miast, funduszy)

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Łódź pozdrawia

Nadawca: Urząd miasta Łodzi

 

Nominowani w kategorii Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)

Kolejność alfabetyczna

Brak nominacji

 

Nominowani w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: AD REM – Klaudia, Adrian

Nadawca: Stowarzyszenie Profilaktyki i Resocjalizacji „AD REM”

  • Nazwa kampanii: Mięso

Nadawca: Kolektyw Filmowy MAMYTO!

  • Nazwa kampanii: Mój Kot Ma Dom – akcja społeczna

Nadawca: Mój Kot Ma Dom – akcja społeczna

 

Nominowani w kategorii Kampanie Zagraniczne

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Eyes on the road

Nadawca: Volkswagen

  • Nazwa kampanii: How would you feel if your family abandoned you?

Nadawca: Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals (RSPCA)

  • Nazwa kampanii: Kastrujemy bezdomność

Nadawca: Fundacja Karuna

  • Nazwa kampanii: Mistakes

Nadawca: New Zealand Transport Agency

  • Nazwa kampanii: Spot AnimalAbuse

Nadawca: Milwaukee County District Attorney

 

Kampanie zgłoszone w konkursie „Kreatywny OOH”

Kolejność alfabetyczna

  • Nazwa kampanii: Autyzm – inny punkt widzenia

Nadawca: Fundacja Prodeste

  • Nazwa kampanii: Hałaaaas

Nadawca: Progressivo PSV

  • Nazwa kampanii: Ludzkość – jeden organizm

Nadawca: Mateusz Lechowicz

  • Nazwa kampanii: Spracowane dłonie

Nadawca: Norbert Oruba

 

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie: konkurs.kampaniespoleczne.pl. Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma oraz Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francusko-Polska Izba Gospodarcza CCIFP. Patronatu medialnego udzielili: odpowiedzialnybiznes.pl, PRoto, Nowy Marketing,  RMF Classic, HATALSKA.COM, ngo.pl, CSRinfo.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek