logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Noc Reklamożerców 15 listopada
15.10.2013
Tematy: Wydarzenia

Noc Reklamożerców 15 listopada



15 listopada br. Multikino zaprasza do udziału w 11. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka niemal 300 reklam z całego świata.

Impreza jest organizowana od ponad 30 lat w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 22, a w kinach sieci Multikino po raz 11. Po raz pierwszy dla polskich widzów program zostanie wyemitowany nie jak dotychczas z DVD, lecz z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy osób. W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach dostępne będą promocyjne oferty.

Pokaz trwa około 5 godzin. Organizatorzy wśród atrakcji wymieniają m.in. reklamy nawiązujące do kina drogi i filmów z Jamesem Bondem, reklamy z krajów Europy Środkowej, spoty z Belize oraz Jamajki czy humorystyczne filmy z Nowej Zelandii i Australii.

Noc Reklamożerców 2013 odbędzie się w 15 wybranych Multikinach w Polsce: Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Kielce, Kraków, Łódź (Silver Screen), Lublin, Poznań 51, Rybnik, Rzeszów, Szczecin, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie oraz Zabrze. Impreza rozpocznie się o 21.

Bilety na tegoroczną Noc Reklamożerców można kupować od 4 października w kasach kin sieci Multikino, w których odbywa się wydarzenie oraz przez stronę www.multikino.pl. Bilet ulgowy obowiązuje z ważną legitymacją studencką lub uczniowską dla uczniów pełnoletnich. Bilety grupowe oraz bilety z kodem promocyjnym z fanpage Multikino Polska można nabyć tylko w kasie kin.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek