logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Nikt się nie przejął górką na chodniku
11.03.2015
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Nikt się nie przejął górką na chodniku



Dzień rozpoczyna się bardzo spokojnie. W ciągu dnia po chodniku przed sklepem z pieczywem przechodzi wiele osób. Na ziemi pojawia się niewielkie wybrzuszenie, które jest właściwie niezauważalne dla mijających je przechodniów. Pagórek staje się coraz większy, jednak i tak nie wzbudza nawet najmniejszego zainteresowania wśród ludzi przechodzących obok. Hasło kampanii o nazwie "Lump" ("Guz") wyjaśnia, czego metaforą jest niezwrócenie uwagi na rosnącą bryłę: "It’s easy to ignore something, especially when we’re busy. But spotting cancer sooner could save your life" ("Łatwo jest coś zignorować, szczególnie kiedy jesteśmy zajęci. Ale wczesne wykrycie raka może ocalić życie").

Kampania zorganizowana przez organizację Cancer Reserch UK ma na celu uwrażliwić społeczeństwo na problem wczesnego wykrywania nowotworów. Spot sugeruje, że bardzo łatwo jest przeoczyć symptomy choroby i bagatelizować je nawet wtedy, gdy guz urasta do zauważalnych rozmiarów. Jednocześnie reklama przypomina, że diagnoza postawiona odpowiednio wcześnie może uratować życie i znacznie ułatwić walkę z chorobą. Film w symboliczny, ale bardzo dobitny sposób obrazuje specyfikę rozwoju nowotworów oraz znaczenie wnikliwej obserwacji własnego ciała, a także uczestnictwa w badaniach profilaktycznych. Bardzo ważne jest przede wszystkim podejmowania działania w przypadku pojawienia się niepokojących objawów wskazujących na zmiany w organizmie.

Sandra Sych








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek