logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Niezłomni
04.10.2016
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z wykluczeniem społecznym

Niezłomni

Your browser does not support the video tag.


Kilkoro dzieci zgodziło się wrócić do miejsc wiążących się dla nich z przykrymi doświadczeniami. Zrobili to, by wystąpić z inspirującym przesłaniem: jesteśmy silni, kochani, wolni, dumni i nie do zatrzymania, bez względu na okoliczności. Ów przekaz został wzmocniony grającą w tle piosenką "Everybody Wants To Rule The World" nowozelandzkiej artystki Lorde.

Spot, zrealizowany przez agencję FCB, to obraz niezłomnej postawy młodych ludzi realizujących swoje pasje i marzenia, pomimo licznych życiowych przeszkód. Było to możliwe dzięki ludziom, którzy uwierzyli w ich aspiracje i potencjał, okazując im wsparcie. Organizacja charytatywna Barnardo’s przekonuje, że: "Incredible things happen when you believe in children" ("Nieprawdopodobne rzeczy dzieją się, kiedy wierzysz w dzieci").

Iga Lewandowska



Nazwa kampanii:
Believe in me
Czas:
2016.9.18
Nadawca:
Barnardo’s
Media:
Internet
Wykonawca:
FCB
Adresaci:
Dorośli, którym nie jest obojętny los dzieci
Hasło kampani:
Incredible things happen when you believe in children (Nieprawdopodobne rzeczy dzieją się, kiedy wierzysz w dzieci)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek