logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  18.08.2008

Niewielkie samobadanie



Licealiści walczą z rakiem. Od 18 sierpnia możemy zobaczyć ich kampanijne zmagania – w ogólnopolskich mediach trwa kampania reklamowa promująca badania profilaktyczne oraz mobilizująca do aktywniejszej walki o zdrowie.

Kampania jest efektem działań ramach programu „Mam haka na raka!", w którym wzięło udział ponad 560 zespołów z całej Polski. Spośród nich 96 przeszło do drugiego etapu, którym był konkurs na przygotowanie projektu kampanii społecznej. Zwycięzcą został zespół z III Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich. Ich pomysł zrealizowano.

Zwycięska kampania pod hasłem „Wystarczy tak niewiele…” ma zachęcać do ciągłego dbania o zdrowie, ma uświadamiać, że każdy ma szanse wygrać z chorobą, ustrzec się jej, jeżeli tylko szybko zareaguje. W spocie telewizyjnym licealiści wykorzystali dłonie kobiet, które poruszają się tak jak przy badaniu piersi

Profesjonalnym przygotowaniem kampanii na poszczególne nośniki zajęła się agencja Touchpoint RC. Finalnie hasło zostało rozszerzone i brzmi „Wystarczy tak niewiele… Samobadanie to zapobieganie”. Akcję wspiera agencja Feedback/Hill&Knowlton.

– Kampania jest dziełem młodzieży i to jest jej mocną stroną. To pionierski sposób przygotowywania kampanii społecznej na taką skalę. Mam nadzieję, że przyniesie spodziewane efekty – mówi dr med. Janusz Meder, prezes Polskiej Unii Onkologii.

Program "Mam haka na raka!" jest od roku realizowany przez Polską Unię Onkologii oraz firmę GlaxoSmithKline. Jego celem jest wykształcenie w polskim społeczeństwie postaw prozdrowotnych dotyczących profilaktyki chorób nowotworowych

Każdego roku na raka piersi zachorowuje ponad 10 tys. Polek, a umiera 5 tys. Szacuje się, że udałoby się uratować rocznie ok. 2,5 tysiąca kobiet. Zbyt późna diagnoza choroby uniemożliwia to.
opr. A. Kropelnicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek