Niespodzianka wśród plastikowego przepychu
Na sklepowej półce stoją opakowania lalek Barbie. Każda jest ubrana w kolorową suknię balową, każda ma zestaw z akcesoriami księżniczki. Wśród tych "cudów" stoi zaskakująco inne niebieskie pudełko z malutkimi imitacjami przyrządów lekarskich i wizerunkiem biednie ubranej dziewczynki. „Save the real, not the artificial” (Ocal to co prawdziwe, a nie sztuczne) – wzywa hasło na opakowaniu.
Celem kampanii opracowanej na zlecenie UNICEF-u było przekonanie konsumentów, by zamiast wydawać pieniądze na kosztowne lalki Barbie, przeznaczyli je na ratowanie prawdziwych dzieci. Według pomysłodawców Donation Doll Package siła oddziaływania kampanii opiera się na zaskakującym zestawieniu plastikowego przepychu i sztuczności z prawdziwym życiem, które miało zmotywować kupujących do finansowego wspierania działań organizacji.
Na odwrocie opakowania oprócz adresu strony www kampanii, na której można było dokonać wpłat, umieszczono życiorys dziecka, na rzecz którego zbierane były fundusze. Były tam informacje dotyczące imienia, wieku, narodowości, a także marzeń bohatera.
Kinga Stawińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki