Niespodzianka wśród plastikowego przepychu
Na sklepowej półce stoją opakowania lalek Barbie. Każda jest ubrana w kolorową suknię balową, każda ma zestaw z akcesoriami księżniczki. Wśród tych "cudów" stoi zaskakująco inne niebieskie pudełko z malutkimi imitacjami przyrządów lekarskich i wizerunkiem biednie ubranej dziewczynki. „Save the real, not the artificial” (Ocal to co prawdziwe, a nie sztuczne) – wzywa hasło na opakowaniu.
Celem kampanii opracowanej na zlecenie UNICEF-u było przekonanie konsumentów, by zamiast wydawać pieniądze na kosztowne lalki Barbie, przeznaczyli je na ratowanie prawdziwych dzieci. Według pomysłodawców Donation Doll Package siła oddziaływania kampanii opiera się na zaskakującym zestawieniu plastikowego przepychu i sztuczności z prawdziwym życiem, które miało zmotywować kupujących do finansowego wspierania działań organizacji.
Na odwrocie opakowania oprócz adresu strony www kampanii, na której można było dokonać wpłat, umieszczono życiorys dziecka, na rzecz którego zbierane były fundusze. Były tam informacje dotyczące imienia, wieku, narodowości, a także marzeń bohatera.
Kinga Stawińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food