logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Korea Południowa, Prawa człowieka
   ──────  11.04.2012

Niespodzianka wśród plastikowego przepychu



Na sklepowej półce stoją opakowania lalek Barbie. Każda jest ubrana w kolorową suknię balową, każda ma zestaw z akcesoriami księżniczki. Wśród tych "cudów" stoi zaskakująco inne niebieskie pudełko z malutkimi imitacjami przyrządów lekarskich i wizerunkiem biednie ubranej dziewczynki. „Save the real, not the artificial” (Ocal to co prawdziwe, a nie sztuczne) – wzywa hasło na opakowaniu.

Celem kampanii opracowanej na zlecenie UNICEF-u było przekonanie konsumentów, by zamiast wydawać pieniądze na kosztowne lalki Barbie, przeznaczyli je na ratowanie prawdziwych dzieci. Według pomysłodawców Donation Doll Package siła oddziaływania kampanii opiera się na zaskakującym zestawieniu plastikowego przepychu i sztuczności z prawdziwym życiem, które miało zmotywować kupujących do finansowego wspierania działań organizacji.

Na odwrocie opakowania oprócz adresu strony www kampanii, na której można było dokonać wpłat, umieszczono życiorys dziecka, na rzecz którego zbierane były fundusze. Były tam informacje dotyczące imienia, wieku, narodowości, a także marzeń bohatera. 
Kinga Stawińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Donation Doll Package
Czas:
2012.4.5 - 2012.4.20
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Korea Południowa
Nadawca:
UNICEF
Media:
Ambient
Wykonawca:
ABJ Genius (Seul)
Adresaci:
Osoby zainteresowane kupnem lalki Barbie, rodzice, opiekunowie
Hasło kampani:
Save the real, Not the artificial (Ocal to co prawdziwe, a nie sztuczne)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek