Nieprzyzwoita zamiana miejsc
Mężczyzna mości się w kocim posłaniu, inny pilnuje terytorium ze środka budy, a ostatni podziwia świat zza szklanych ścian rybiego akwarium.
„To bardzo dziwne – zajmować miejsce, które nie jest twoje”, głosi hasło kampanii zrealizowanej przez agencję Sin Comunicação na zlecenie brazylijskiego wydziału transportu publicznego.
Rzeczywiście – skoro na co dzień nie anektuje się miejsc przeznaczonych, np. dla pupili domowych, czemu tak wiele osób nie widzi nic złego w siadaniu na uprzywilejowanych miejscach w autobusie czy w metrze?
Reklama, posługując się wyolbrzymioną, ale trafną analogią, ukazuje dobrze absurd takiego myślenia.
Poprzez charakterystyczny sposób sportretowania głównych bohaterów sugeruje odbiorcom, że ignorując reguły związane z dostępnością w komunikacji miejskiej miejsc dedykowanych np. osobom niepełnosprawnym czy kobietom w ciąży, sprawią wrażenie osób nie tylko niewychowanych, ale po prostu… mało inteligentnych.
Podkreślony też zostaje negatywny wpływ niepożądanego zachowania na prawowitych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty