logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nieprzyzwoita zamiana miejsc
07.08.2017
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Brazylia, Problemy społeczne, Edukacja, Inne

Nieprzyzwoita zamiana miejsc



Mężczyzna mości się w kocim posłaniu, inny pilnuje terytorium ze środka budy, a ostatni podziwia świat zza szklanych ścian rybiego akwarium.

„To bardzo dziwne – zajmować miejsce, które nie jest twoje”, głosi hasło kampanii zrealizowanej przez agencję Sin Comunicação na zlecenie brazylijskiego wydziału transportu publicznego.

Rzeczywiście – skoro na co dzień nie anektuje się miejsc przeznaczonych, np. dla pupili domowych, czemu tak wiele osób nie widzi nic złego w siadaniu na uprzywilejowanych miejscach w autobusie czy w metrze?

Reklama, posługując się wyolbrzymioną, ale trafną analogią, ukazuje dobrze absurd takiego myślenia.

Poprzez charakterystyczny sposób sportretowania głównych bohaterów sugeruje odbiorcom, że ignorując reguły związane z dostępnością w komunikacji miejskiej miejsc dedykowanych np. osobom niepełnosprawnym czy kobietom w ciąży, sprawią wrażenie osób nie tylko niewychowanych, ale po prostu… mało inteligentnych.

Podkreślony też zostaje negatywny wpływ niepożądanego zachowania na prawowitych

 



Nazwa kampanii:
It's very strange to take a place that's not yours.
Nadawca:
Sintur-JP
Wykonawca:
Sin Comunicação
Hasło kampani:
Priority seating. Be rational, respect.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek