logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Niepełnosprawne Emoji ? Apple’a zauważa potrzeby ludzi
04.04.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Niepełnosprawne Emoji ? Apple’a zauważa potrzeby ludzi



Kiedy Carrie Wade pracująca dla Amerykańskiego Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych po raz pierwszy zetknęła się z pomysłem wprowadzenia 13 nowych emoji reprezentujących osoby z niepełnosprawnością poczuła się prawdziwie szczęśliwa. Sama chorując na mózgowe porażenie dziecięce, uznała że wreszcie pojawią się Emoji zaprojektowane dla takich ludzi jak ona. „Z pewnością pojawią się ludzie, którzy uznają że wprowadzenie niepełnosprawnych Emoji jest nieistotne” – mówi Wade dla theverge.com

Proponowane ikony to m.in. osoba poruszająca się o lasce, na wózku inwalidzkim, a także pies przewodnik, protetyczne kończyny czy aparat słuchowy.

Według oświadczenia Apple’a, firma za istotne uznaje wprowadzenie nowych emoji, ponieważ obecne nie oddają doświadczeń osób z niepełnosprawnościami. Jak podaje theverge.com idea Applea została zgłoszony organizacji Unicode Consortium i będzie omówiony podczas posiedzenia Unicode Technical Committee. Jeśli „niepełnosprawne ikony” zostaną zatwierdzone, pojawią się w użytku w w pierwszej połowie 2019 roku








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek