W środę, w piwnicach Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie otwarta zostanie wystawa zagranicznych i polskich kampanii społecznych, zatytułowana „Społeczeństwo Nielekko/Niełatwo/Nieprzyjemnie”.
Organizatorami wystawy są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Fundacja Sztuki SAR. Wydarzenie zorganizowane jest we współpracy z Benettonem, La Fabricą, PZU oraz portalem kampaniespoleczne.pl i MPiPS. Wystawa odbywa się w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy.
Kampanie można oglądać do 15 czerwca, codziennie oprócz poniedziałków, w godzinach 12.00 – 19.00, w piątki do 21.00. Wstęp jest wolny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna
-
28.08.2024
Konkurs Art Moves 2024 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
24.08.2024
Carrefour rozpoczął montaż maszyn do systemu kaucyjnego