W środę, w piwnicach Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie otwarta zostanie wystawa zagranicznych i polskich kampanii społecznych, zatytułowana „Społeczeństwo Nielekko/Niełatwo/Nieprzyjemnie”.
Organizatorami wystawy są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Fundacja Sztuki SAR. Wydarzenie zorganizowane jest we współpracy z Benettonem, La Fabricą, PZU oraz portalem kampaniespoleczne.pl i MPiPS. Wystawa odbywa się w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy.
Kampanie można oglądać do 15 czerwca, codziennie oprócz poniedziałków, w godzinach 12.00 – 19.00, w piątki do 21.00. Wstęp jest wolny.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej”
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy