logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Republika Południowej Afryki, Pomoc społeczna
   ──────  30.11.2010

Niekompletni ludzie

Your browser does not support the video tag.


Spożywająca śniadanie dziewczynka ma dziurę w miejscu przegubu, jak zniszczona plastikowa lalka. Kobieta z niekompletną, rozbitą czaszką, zajmuje się swoim dzieckiem. Smutny chłopiec, pozbawiony fragmentu łydki, siedzi skulony na schodach. Przygnębiający nastrój filmu przełamuje kobieta, której dotyk powoduje regenerację uszkodzonego ciała.

Spot zatytułowany „Broken” („Rozbici”) przedstawia ludzi pozbawionych cząstek siebie – to ofiary traumatycznych przeżyć, mechanicznie i beznamiętnie wykonujące codzienne czynności.

Przedstawiono w nim problem kruchości ludzkiej psychiki, łamiącej się pod wpływem bolesnych doświadczeń oraz wrażliwości ciała, doświadczającego różnych form przemocy. Spot jest elementem kampanii fundraisingowej organizacji NCVT (National Children and Violence Trust), działającej na terenie najmniejszej prowincji Republiki Południowej Afryki – Gauteng. Jego emisja zbiegła się z 16-dniową akcją promującą w tym regionie aktywność na rzecz zaprzestania przemocy wobec kobiet i dzieci (16 Days of Activism for No Violence Against Women and Children), rozpoczynającą się 25 listopada.

Organizacja NCTV stara się pomagać bezbronnym oraz poszkodowanym grupom społecznym, zamieszkującym najbardziej zubożałe rejony prowincji, a przede wszystkim kobietom i dzieciom doświadczającym przemocy domowej, bezrobotnym, nosicielom wirusa HIV i chorym na AIDS. Organizacja walczy z politycznym, społecznym i ekonomicznym wykluczeniem tych grup oraz zajmuje się monitoringiem poszanowania ich praw obywatelskich.

Spot „Broken” zakwalifikował się do finału konkursu M-Net Vuka! Awards 2010.
D. Wilk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Broken
Czas:
2010.11.25 - 2010.12.24
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
NCVT (National Children and Violence Trust)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Volcano (Johannesburg)
Adresaci:
Społeczność lokalna, potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Help us to help them pick up the pieces. Your donation will make a difference (Pomóż nam pomóc im pozbierać się. Twoja darowizna znaczy wiele)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek