Już gastro-porno czy tylko foodvertising – różnie można nazywać ten nurt odważnych reklam z jedzeniem w roli głównej. Kampania "Rude Food" organizacji PETA z 2005 roku jest jego doskonałym przykładem. 30 sekundowy film reklamowy, w którym para dłoni zmysłowo przygotowuje posiłek, pokazuje, że nawet warzywa czy makaron mogą stać się obiektem pożądania. Bezmięsna dieta jest bardziej atrakcyjne niż mięsna, gotowanie jest znacznie bardziej inspirujące i wciągające, a wszystko wygląda niesamowicie apetycznie.
Celem kampanii kierowanej do młodzieży i młodych osób dorosłych, było pokazanie, że wegetarianizm i weganizm może być zabawny oraz może być znakomitym sposobem na życie i budowanie relacji międzyludzkich.
Spot reklamowy usunięto z serwisu YouTube wkrótce po jego emisji. Niedawno zamieściła go tam osoba prywatna i póki co – jest ogólnodostępny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu